دباغیان:ایران جزو پنج قدرت برتر کاراته دنیا است

سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان گفت: ایران هم اکنون جزو پنج قدرت برتر کاراته دنیا است.به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، غلامرضا دباغیان روز چهارشنبه در حاشیه اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته در قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امیدواریم بتوانیم این جایگاه را حفظ کرده و آن را ارتقا ببخشیم.

وی با اشاره به پیگیری آخرین مرحله اردوی تیم ملی در قزوین پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن، گفت: تمرینات ملی پوشان در این اردو در یک فضای مناسب و در شرایطی ایده آل دنبال می شود.

سرمربی تیم ملی کاراته، آمادگی ملی پوشان را برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا ۸۰ درصد بیان کرد و گفت: این آمادگی تا زمان اعزام تیم به مسابقات به مرز ۱۰۰ درصد می رسد.

دباغیان با اشاره به حضور تیم ملی در مسابقات جام وحدت و دوستی ارومیه پس از پایان اردوی این تیم در قزوین، افزود: در این رقابت ها به دلیل پرهیز از آسیب دیدگی بازیکنان ملی پوش، تنها با تیم های خارجی مسابقه می دهیم.

وی اظهار امیدواری کرد که تیم های حاضر در این مسابقات مانند فرانسه، ترکیه و آذربایجان با ترکیب اصلی خود در رقابت های جام وحدت ارومیه حضور پیدا کنند تا ملی پوشان بتوانند خود را در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا محک جدی بزنند.

سرمربی تیم ملی کاراته از ژاپن به عنوان مهم ترین حریف ایران در مسابقات قهرمانی آسیا یاد کرد و گفت: این تیم که در سالهای اخیر پوست اندازی کرده است، از امتیاز میزبانی بهره مند است، اما این موضوع چیزی از تلاش ما برای کسب مقام قهرمانی کم نمی کند.

اردوی تیم ملی کاراته که از روز دوشنبه در قزوین برپا است، تا ۲۵ مرداد ماه جاری ادامه دارد.

مسابقات قهرمانی کاراته ۲۰۱۵ آسیا از ۱۲ شهریور ماه امسال به میزبانی ژاپن برگزار می شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا