آذربایجان غربی نائب قهرمان مسابقات بین المللی کاراته ترکیه شد

دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام پالان دوکن ترکیه با قهرمانی میزبان و نائب قهرمانی آذربایجان غربی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،دوازدهمین دوره رقابت های جام پالان دوکن ترکیه، با قهرمانی میزبان و نائب قهرمانی آذربایجان غربی که به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات حضور داشت به پایان رسید.

در این مسابقات ترکیه با ۱۳ طلا، ۷ نقره و ۵ برنز به عنوان نخست دست یافت و تیم آذربایجان غربی از جمهوری اسلامی ایران با کسب ۸ مدال طلا و ۱۳ برنز در جایگاه دوم ایستاد و جمهوری آذربایجان با ۲ طلا و ۴ برنز سوم شد. مقدونیه نیز با یک طلا و یک برنز در جایگاه چهارم این مسابقات قرار گرفت.

این مسابقات با شرکت ۲۵۰۰ کاراته کا از ۴۱ کشور جهان و در رده های سنی نونهالان، جوانان، امید و بزرگسالان و نیز بخش ستارگان به مدت ۳ روز در سالن بزرگ ۳۰۰۰ نفری آرنا یاکوتیه ارزروم ترکیه برگزار شد.

تیم های منتخب آذربایجان غربی، سبک ایتوسوکای و ۹ کاراته کای تیم ملی نوجوانان با ترکیبی متشکل از یکصد کاراته کا و همراه به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حضور داشتند.

در این مسابقات که در دو بخش کاتا و کومیته برگزار شد در مجموع ۸۲ مدال در بخش انفرادی و ۲۲ مدال در بخش تیمی توزیع و جایزه نقدی معادل ۸۰۰۰ دلار به تیم های برتر اهداء شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا