روشن: انگیزه ام دو برابر سایر کاراته کاهاست

کاراته کای وزن منهای ۵۵ کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان که اولین سال حضورش در این تیم را تجربه می کند، گفت: همه کاراته کاهای تیم عنوان دار هستند اما من که برای اولین بار به اردوی تیم بزرگسالان راه یافته ام ۲ برابر بچه ها انگیزه دارم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، رضا روشن ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: خداروشکر اردوهای آمادگی خوبی را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر کاراته کاها به آمادگی ۷۰درصد رسیده و تا زمان شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا به وضعیت مطلوب خواهیم رسید.

وی افزود: تمرینات از فاز بدنسازی خارج شده و بیشتر تمرینات فنی و کومیته را در اردو دنبال می کنیم تا در فرصت باقی مانده اعزام به ژاپن به مرز آمادگی صددرصد برسیم.

روشن گفت: سال ۸۹ همراه تیم ملی رده های پایه در رقابتهای آسیایی هنگ کنگ شرکت کردم اما مقامی بدست نیاوردم اما امسال سعی می کنم تا دست پر از رقابتهای آسیایی بازگردم و مزد تلاشهایم را بگیرم.

وی ادامه داد: سال گذشته بهترین بازیکن سوپر لیگ شدم بدون باخت، با ۱۵ برد و تنها یک تساوی. در رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی هم عملکرد موفقی داشتم تا فیکس تیم ملی شدم.

روشن در مورد اینکه پیش بینی اش از رقابتهای قهرمانی آسیا چیست، گفت: کار سختی داریم. ژاپن بنیانگذار کاراته است و پیش بینی نتیجه مشکل. اما ما یک سر و گردن از تمام حریفان آسیایی بالاتر هستیم و انشاء الله دست پر برمیگردیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا