احمدی: با حضور در لیگ‌های جهانی می‌خواهم در اوج باشم/ یک سر و گردن بالاتر از آسیا هستیم

نماینده وزن ۶۷- کیلوگرم تیم ملی کاراته گفت: می‌خواهم با حضور در مسابقات لیگ جهانی به اوج آمادگی برسم و در قهرمانی جهان بهترین نتیجه را کسب کنم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، سعید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط آمادگی تیم ملی کاراته پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: تیم ملی در طول این مدت که اردوها برگزار شد تمرینات خوبی را پیگیری کرد و مرحله جدید اردوها از فردا در قزوین آغاز خواهد شد تا مسابقات قهرمانی آسیا کمتر از ۲۰ روز زمان داریم و باید خودمان را آماده کنیم تا از عنوان قهرمانی در آسیا دفاع کنیم.

وی در ادامه افزود: ما در ژاپن کارمان سخت خواهد بود چرا که میزبان به دنبال کسب قهرمانی است رشته‌های غیر رکوردی را نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم اما هدفمان کسب بهترین نتیجه است. دلیل این صحبت‌هایم کاملا منطقی است چرا که با علم بر توانایی‌هایی که داریم و من از آن مطلع هستم چنین اظهار نظر می‌کنم. ان‌شاءالله بتوانیم بهترین نتیجه را در ژاپن کسب کنیم.

احمدی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کاراته به سمت المپیکی شدن حرکت می‌کند کشورهای دیگر در این رشته پوست اندازی کرده‌اند. تیم ملی کاراته ایران حریف سرسختی برای همه کشورهاست و یک سر و گردن از همه کشورهای دنیا بالاتر هستیم. البته ژاپنی‌ها مدعی هستند که می‌خواهند جام قهرمانی را بالای سرشان ببرند اما ما هم به دنبال کسب قهرمانی هستیم در طول این مدت به همراه کادر فنی فقط پرقدرت به دنبال تمرینات منظم بوده‌ایم تا به هدفمان برسیم.

نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کاراته از دعوت شدن به مسابقات کاراته وان ژاپن گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا بلافاصله باید تمریناتم را شروع کنم تا ۱۶ و ۱۷ آذرماه در لیگ جهانی ژاپن شرکت کنم. این بار استثنائاً فدراسیون ژاپن هزینه حضور در این مسابقات را برعهده گرفته است. بنده به همراه پورشیب و گنج‌زاده آذرماه راهی این دوره از مسابقات خواهیم شد.

احمدی در مورد دعوت به لیگ جهانی کاراته وان آلمان خبر داد و گفت: مسئولان فدراسیون کاراته آلمان دعوت‌نامه‌ای را ارسال کرده‌اند تا در صورت موافقت مسئولان فدراسیون کشورمان در لیگ جهانی کاراته وان آلمان که ۱۲ و ۱۳ مهرماه برگزار می‌شود شرکت کنم. در حال تلاش هستم تا با هماهنگی مسئولان فدراسیون در این رقابت‌ها نیز حضور داشته باشم. امسال در تلاش هستم با حضور در مسابقات لیگ جهانی در اوج آمادگی باشم تا برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در بهترین شرایط قرار داشته باشم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا