سمندر: به توانمندی مردانی ایمان دارم

محمد علی مردانی رسماً کار خود را در فدراسیون کاراته آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، عصر امروز محمد علی مردانی با استقبال جمعی از مسئولین فدراسیون کار خود را آغاز کرد. در این مراسم علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته، احمد شقاقی نایب رئیس، محمد مهدی عطایی رئیس هیات تهران حضور داشتند.

علیرضا سمندر در ابتدا با تشکر از تلاشهای محسن آشوری دبیر سابق فدراسیون کاراته گفت : از انصاف دور است که یادی از زحمات آشوری نکنم چرا که او هم سالهای سال به کاراته این مرز و بوم خدمت کرد و اگرچه ما با هم اختلاف سلیقه داشتیم اما بهر حال او یک پیشکسوت کاراته است که عمر و جوانی اش را صرف این رشته ورزشی کرد. آشوری تجربیات گرانبهایی داشت در فدراسیونی که به جز زحمت و خستگی ناشی از فعالیتهای زیاد چیز دیگری نداشت به جوانان این مرز و بوم خدمت کرد.

در ادامه رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به قبول مسئولیت دبیری فدراسیون از سوی مردانی گفت: مردانی طی سالهای ۶۸ تا ۷۸ دبیر و نایب رئیس فدراسیون کاراته بوده است. تجربیات با ارزش و گرانبهایی را اندوخته و در کاراته صاحب سبک و کسوت می باشد.

سمندر افزود: مردانی عضو کمیته فنی فدراسیون و در کنسول داوری آسیاست و دیپلماسی خوبی هم با مجامع جهانی و قاره ای دارد با این توصیف باید از او تشکر نمود که در این مقطع حساس مسئولیت دبیری در فدراسیون کاراته را پذیرفت و با توجه به مشقاتی که قطعاً حضورش در فدراسیون خواهد داشت اما دعوت ما را لبیک گفت.

رئیس فدراسیون کاراته یادآور شد: خوشحالم امروز کسی همراه من است که می دانم توانمند بوده و برای کاراته مثمرثمر است.

محمد علی مردانی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته هم در صحبتهایی ضمن تشکر از حسن اعتماد خانواده کاراته و سمندر، رئیس فدراسیون گفت: امیدوارم بتوانم باز هم برای کاراته منشاء خیر باشم. همچون یک یار دلسوز برای خانواده کاراته برشمرده شوم و باری بر دوش آنها نباشم. امروز صراحتاً می گویم کلیه هم و غم خود را برای ارتقاء کاراته به کار خواهم بست و از همه روابطم استفاده می کنم تا فدراسیون بزرگ کاراته ایران بتواند در برنامه های خود که مرهون تلاشهای سمندر، شقاقی، آشوری و شاهمحمدی می باشد، موفق شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا