شاهچراغی: هدفم حضور قدرتمند در رقابت‌های جهانی اتریش است

کاتاروی تیم ملی کاراته کشورمان گفت: تمام هدفم حضور قدرتمند در رقابت‌های جهانی اتریش است و به همین دلیل ترجیح دادم فرصت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را به دیگر نفرات هم بدهم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، داوود شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد رقابت‌های انتخابی کاتای تیم ملی کاراته عنوان کرد: رقابت‌های بسیار خوبی بود و با توجه به نزدیکی رقابت‌های قهرمانی آسیا تمام شرکت کنندگان با آمادگی حداکثری به میدان آماده بودند. با توجه به تمرینات سنگینی که در ۵ ماه گذشته داشتم توانستم عنوان اولی را در کاتای انفرادی به دست بیاورم اما با این وجود ترجیح دادم فضا را برای دیگر نفرات ایجاد کنم تا آنها نیز بتوانند به رقابت‌های قاره‌ای بروند.

وی ادامه داد: تمرکزم روی رقابت‌های جهانی است که سال آینده به میزبانی اتریش برگزار می‌شود به همین دلیل همان طور که اشاره کردم از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا انصراف دادم تا نفر دوم رقابت‌های انتخابی به ژاپن برود. مهران قربانعلی‌پور از کاتاروهای مستعد است و می‌تواند در ژاپن از اعتبار کاراته ایران دفاع کند.

کاتارو تیم ملی کاراته اظهار داشت: تاکنون چند مرتبه در حالیکه شایستگی این را داشتم که در رقابت‌های جهانی نماینده ایران باشم این فرصت از من گرفته شده به همین دلیل برای این دوره امیدوارم‌تر هستم. تمریناتم در یک سال آینده سنگین‌تر از قبل خواهد بود و سعی دارم در کاراته‌ وان‌های اروپایی نیز حضور داشته باشم تا در کنار کسب تجربه چشم داورها نیز با من بیشتر آشنا شود. در کاتا معمولا داورها باید به قولی چشم‌شان با کاتاروها آشنا باشد که امتیاز بدهند و معمولا به کاتاروهایی که اولین حضورشان را تجربه می‌کنند به خوبی نمره نمی‌دهند.

شاهچراغی گفت: با مسئولان فدراسیون صحبت‌ کردم و قرار است در کاراته وان ترکیه شرکت کنم. این مسابقات همزمان با رقابت‌های قهرمانی آسیا که به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود در استانبول برگزار خواهد شد. برای تک‌تک نفراتی که در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میدان می‌روند آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بهترین نتایج را بگیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا