برگزاری مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته در دماوند

برگزاری مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته در دماوندبه گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز مهدی موحد امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته در شهرستان دماوند اظهار کرد: این مسابقات از ۶ شهریورماه سال جاری در تمام رده‌های سنی از نونهالان تا بزرگسالان با حضور تیم‌هایی از استان تهران، کرج، مازندران و قم در سالن شهدای شهر دماوند برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به رده‌های سنی شرکت‌کنندگان در مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته افزود: این مسابقات در رده سنی نونهالان از سن ۸ تا ۱۱ سال، نوجوانان از سن ۱۲ تا ۱۵ سال، جوانان از سن ۱۶ تا ۱۷ سال و بزرگسالان از سن ۱۸ سال به بالا خواهد بود.

رئیس هیئت کاراته شهرستان دماوند در ادامه با اشاره به وزن‌گیری شرکت‌کنندگان نیز گفت: در رده سنی نونهالان از وزن ۲۵ تا ۳۵ کیلوگرم، نوجوانان از وزن ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم، جوانان از وزن ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم و همچنین بزرگسالان از وزن ۶۰ تا بالای ۹۰ کیلوگرم وزن‌گیری خواهند شد.

موحد تصریح کرد: به همراه داشتن ساق‌بند و دستکش برای شرکت‌کنندگان در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان الزامی است و همچنین مربیان تیم‌های ورزشی باید وزن شرکت‌کنندگان را تا ۳ شهریورماه امسال به مسئولان برگزاری مسابقات کاراته اعلام کنند.

این مسئول ادامه داد: وزن شرکت‌گنندگان نیز صبح روز مسابقه بررسی خواهد شد و شرکت‌کنندگان باید مدارک لازم همچون شناسنامه یا کارت ملی به همراه کارت بیمه ورزشی سال ۱۳۹۴ را برای حضور در مسابقات داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا