سرمربی تیم ملی:ازکاراته کاران آسیب دیده درجام وحدت ودوستی استفاده نمی کنیم

 سرمربی تیم ملی کاراته ایران بااشاره به مصدومیت سه ملی پوش درسانحه رانندگی گفت: تیم ملی در مسابقات جام وحدت ودوستی ارومیه به میدان می رود اما ازبازیکنان مصدوم دراین رقابت ها استفاده نخواهیم کرد.
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز غلامرضا دباغیان دیروز(پنجشنبه) درپایان ششمین مرحله اردوی تیم ملی کاراته ایران با بیان اینکه قرار است ملی پوشان را در رقابت های جام وحدت ودوستی درارومیه محک بزنیم به ایرنا،افزود: اعضای تیم ملی تا به این مرحله درهیچ دیدار تدارکاتی به میدان نرفته و شرکت آن ها در رقابت های جام وحدت و دوستی می تواند آنان را درشرایط مسابقه قراردهد.
وی درخصوص استفاده از سه کاراته کایی که درسانحه تصادف رانندگی دچار آسیب دیدگی شده اند در این رقابت ها نیز گفت: این کاراته کاها در اردو حاضر هستند و همپای سایرین تمرین می کنند اما درخصوص استفاده آنان دراین رقابت ها هنوز به جمع بندی نرسیده ایم.
سرمربی تیم ملی کاراته ایران ادامه داد: این سه باید در رقابت های قهرمانی آسیا به میدان بروند و اصلا دوست نداریم آن ها را از دست بدهیم از این رو آخرین وضعیت جسمانی آن ها را بررسی و درصورت داشتن شرایط لازم ازآن ها استفاده می کنیم.
تیم ملی کاراته ایران برای شرکت درمسابقات قهرمانی آسیا که شهریورماه درژاپن برگزار می شود تا به امروز دیدار تدارکاتی نداشته است ودیروزششمین مرحله از اردوی آماده سازی این تیم به پایان رسید.
دباغیان درپاسخ به این سووال که بااین وضعیت کسب چه نتیجه ای را برای کاراته ایران دراین مسابقات پیش بینی می کنید،اظهار داشت: درست است اردوی های تدارکاتی به قدرکافی نداشته ودررقابت های تدارکاتی به میدان نرفته ایم اما برای دفاع از نام واقتدار کاراته ایران به ژاپن می رویم و دراین راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
تیم ملی کاراته ایران خود را برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کند این مسابقات شهریور ماه درژاپن برگزارمی شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا