اردوی تیم ملی کاراته در غیاب سرمربی پیگیری می‌شود

مرحله دوازدهم اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان در حالی از روز سه شنبه آغاز شده است که غلامرضا دباغیان سرمربی تیم ملی همچنان در اردوها حضور ندارد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، دوازدهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان در حالی از روز سه شنبه ۳۰ تیرماه در استان کرمانشاه آغاز شده است که غلامرضا دباغیان سرمربی تیم ملی در کنار ملی پوشان حضور ندارد.

تیم ملی کاراته سال گذشته پیش از اعزام به مسابقات جهانی آلمان نیز با چنین اتفاقاتی روبرو بود که در پایان نیز تیم بدون کادرفنی تمرینات خود را پیگیری کرد و منتقدان به نحوه رفتار مربیان اعتراض کردند.

کاراته‌کاها نیز در آن مقطع حساس نیز تنها زیر نظر حسینی (مربی بدنساز) تمرین می‌کرند و حالا نیز گویا اتفاقات سال گذشته در حال تکرار شدن است. حالا اینکه چرا سرمربی تیم ملی روز گذشته پس از پایان جلسه کمیته فنی مستقیم راهی کرمانشاه نشده است جای سؤال دارد!

دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته بزرگسالان از صبح روز دوشنبه در کرمانشاه آغاز شده است که ۳ مرحله قبلی این اردوها در استان قم برگزار شد.

کاراته کاها خود را برای حضور در سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که شهریورماه در یوکوهامای ژاپن برگزار می‌شود، آماده می‌کنند. این مرحله اردو تا روز دوشنبه ۵ مردادماه ادامه خواهد داشت.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا