خمامی: چند کاراته کا تا پایان این مرحله اردو خط می خورند

اردوی تیم کاراته نوجوانان و جوانان پسران که به میزبانی مجتمع دخانیات در استان گیلان از روز دوشنبه ۲۹ تیر ماه آغاز شده و تا روز ۶ مرداد ماه ادامه دارد و طبق اعلام کادرفنی چند کاراته کا تا پایان این مرحله اردو خط می خورند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز مازیار فرید خمامی سرمربی تیم های نوجوانان و جوانان پسران در همین ارتباط به روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: کاراته کاها در تمام اوزان روز گذشته در یک رقابت انتخابی با حضور داوران رسمی به میدان رفتند و تا پایان این مرحله اردو چند نفر در برخی اوزان خط می خورند.

وی گفت: تمرینات طبق برنامه از پیش تعیین شده پیگیری می شود و در این مرحله اردو هم ۵۰ درصد کار بدنسازی و ۵۰ درصد کارهای فنی انجام می دهیم.

خمامی افزود: مربیان بر روی اصلاح تکنیک تک تک کاراته کاها کار می کنند و تمرینات دفاع و ضربه در اردو پیگیری می شود. همچنین تمرینات بچه ها فیلمبرداری شده و پس از تمرین کاراته کاها کمیته های خود را بررسی می کنند تا نقاط قوت و ضعفشان شناسایی شود.

وی با اشاره به حضور یک روانشناس در کنار تیم، گفت: برای نخستین بار یک روانشناس در کنار تیم حضور دارد و اطلاعات لازم را در اختیار مربیان قرار می دهد. 

سرمربی تیم های نوجوانان و جوانان در مورد وضعیت آمادگی کاراته کاها تصریح کرد: وضعیت خوبی دارند. اما در حال حاضر کاراته کاها تمرینات پرفشاری را دنبال می کنند.

وی در خصوص اینکه آیا برای کاراته کاها میدان تدارکاتی در نظر گرفته شده یا خیر، گفت: قرار است در یازدهمین دوره جام صلح و دوستی که به میزبانی ارومیه برگزار می شود شرکت کنیم و اگر هماهنگی های لازم انجام شود در زمان حضور تیم ملی در رقابتهای قهرمانی آسیا، تیم نوجوانان و جوانان هم در کاراته وان ترکیه شرکت خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا