کتیرایی: بعد از مسابقات جهانی میدان تدارکاتی نداشته‌ایم

مربی تیم ملی کاراته کشورمان گفت: بعد از بازگشت تیم ملی از رقابت‌های جهانی آلمان تاکنون ملی‌پوشان در هیچ میدان ملی‌ و سطح بالایی مسابقه نداده‌اند که باید به این مسئله توجه کرد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، علیرضا کتیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: اگر بتوانیم تا پیش از رقابت‌‌های قهرمانی آسیا در ژاپن در میدانی تدارکاتی حضور پیدا کنیم خیلی خوب می‌شود زیرا ملی‌پوشان بعد از رقابت‌های جهانی آلمان تاکنون به یک مسابقه ملی‌ و سطح بالا هم اعزام نشده‌اند. تقریبا هشت ماه است که این نفرات در میدانی معتبر حاضر نشده‌اند که این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد، البته واقعا هیچ مسابقه مناسبی هم در تقویم نداریم.

وی ادامه داد: اگر تیم مناسبی برای دعوت به ایران اعلام آمادگی کند قطعا پذیرا خواهیم بود و حتی آمادگی این را داریم که به دعوت کشورهای دیگر بیرون از ایران اردو بزنیم، البته برخی از نفرات به همراه تیم‌های باشگاهی در میادین خارجی در این چند ماه مسابقه داده‌اند اما میدان‌هایی که در آن مبارزه کردند اصلا از سطح بالایی برخوردار نبود.

مربی تیم ملی کاراته عنوان کرد: تمرینات تیم از فردا مجددا در قم آغاز می‌شود و خوشبختانه وضعیت نفرات نیز مناسب است. مشکل خاصی نداریم و با قدرت اما کم کم به سمت تمرینات تخصصی پیش می‌رویم. در دو اردوی قبلی فشار تمرینات بدنسازی بالا بوده واین موضوع نیز در اردوی فعلی و اردوی بعدی کمی کاهش خواهد یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا