احمدی: برای قهرمانی آسیا ۱۰۰ درصد آماده‌ام

سعید احمدی گفت: تمرینات تیم ملی را با فشردگی خاصی پیگیری می‌کنم و می‌خواهم با آمادگی صد در صد در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنم.
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، کاراته‌کای وزن منهای ۶۷ کیلوگرم تیم ملی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به روند تمرینات اردوی آمادگی مسابقات قهرمانی آسیا که این روزها در استان قم در حال برگزاری است، گفت: خوشبختانه تمریناتمان به شکل کاملاً منظم و هدفدار درحال پیگیری است و به همین خاطر هم ملی‌پوشان و هم کادر فنی به کسب موفقیت در قهرمانی آسیا امیدوارند.

او روزهای باقیمانده تا زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا را سرنوشت‌ساز توصیف کرد و گفت: کمتر از هفتاد روز به آغاز تورنمنت قهرمانی آسیا باقی‌مانده است و تیم ملی هنوز تا رسیدن به نقطه دلخواه فاصله دارد و لازم است از فرصت باقیمانده به بهترین شکل استفاده کنیم تا بازهم مثل گذشته حسرت روزهای ازدست رفته را نخوریم.

احمدی با بیان اینکه طی چند سال گذشته کشورهای آسیایی در کاراته پیشرفت قابل توجهی کرده‌اند، گفت: الان مثل گذشته نیست که تنها کشورهای معدودی در آسیا مدعی کسب بالاترین عناوین در این ورزش باشند. به جز کشورهایی مثل ژاپن و قزاقستان که مدعیان سابقه‌داری هستند، کشورهای عرب منطقه هم به جمع آنها اضافه شده‌اند و حالا دیگر هر تیمی و هر کاراته‌کایی می‌تواند یک حریف جدی محسوب شود.

او ادامه داد: این دوره از مسابقات هم در مهد کاراته جهان برگزار می‌شود و ژاپنیها قطعا از شرایط میزبانی بهره لازم را خواهند برد و کار را به نسبت دوره قبل این مسابقات چندبرابر سخت‌تر خواهند کرد اما درهرحال ما نیز تمام تلاش و همت‌مان را به کار خواهیم گرفت و تسلیم شرایط و جو مسابقات نخواهیم شد.

احمدی در پایان به وضعیت امکانات در اردوی تیم ملی اشاره کرد و گفت: اوضاع اردوی تیم ملی در قم به نسبت سالن کبکانیان تهران بهتر شده است اما باز هم تا رسیدن به معیارهای استاندارد و مطلوب فاصله دارد که فکر نمی‌کنم تا زمانی که صاحب یک خانه کاراته بشویم و هزاران کاراته‌کای ایرانی را تحت پوشش آن قرار بدهیم، پیشرفت چندانی در این موارد حاصل شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا