فرخی: برنده‌ تمام انتخابی‌ها بوده‌ام و حالا سرم بالاست/ سر ما را بریدند تا سرمربی استعفا نکند

کاراته‌کای تیم ملی پس از کنار گذاشته شدن از اردوها گفت:‌ امروز دنبال حق هستم و سرم را بالا می‌گیرم چون در انتخابی تیم ملی برنده شدم و با اتفاقاتی که رخ داده تا آخر این قضیه خواهم رفت.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، پس از اینکه سه نفر از کاراته‌کاهای اردونشین به نحوه برگزاری انتخابی تیم ملی اعتراض کردند مسئولان وزارت ورزش و جوانان با حضور علیرضا سمندر، محسن آشوری، غلامحسین دباغیان و علیرضا کتیرایی جلسه‌ای برگزار کردند که در پایان این جلسه، سه کاراته‌کای معترض به نام‌های سعید فرخی، موسی گنج‌زاده و کیوان بابان رسماً از تیم ملی کاراته اخراج شدند.

این سه کاراته‌کا در اردوی قبلی تیم ملی حاضر نشدند در رقابت‌های انتخابی شرکت کنند و به همین دلیل اردوی تیم ملی را ترک کردند. این ۳ نفر در جریان دور جدید اردوها با پادرمیانی مسئولان فدراسیون به اردوی تیم ملی بازگشتند و به خاطر سر باز زدن از حضور در رقابت‌های انتخابی توسط سرمربی این تیم اخراج شدند.

سعید فرخی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اخراج از تیم ملی کاراته، اظهار داشت: رئیس فدراسیون در مصاحبه خود اعلام کرده که فرآیند انتخابی تیم ملی کاملاً درست بوده و مشکلی وجود نداشته است. سؤال من این است اگر فرآیند انتخابی درست بوده چرا بار اول که ما اردوهای تیم ملی را ترک کردیم مسئولان فدراسیون بلافاصله با ما ساعت‌ها جلسه گذاشتند و در همان مقطع حق را به ما دادند و اگر حق با ما بوده چطور فرآیند انتخابی درست بوده است؟!

وی در ادامه افزود: حتماً در برگزاری انتخابی مشکلی وجود داشته که مسئولان فدراسیون با ما جلسه گذاشتند و حق را به ما دادند. حتی پس از جلسه‌ای که مسئولان فدراسیون با ما برگزار کردند با سرمربی تیم ملی نیز یک جلسه‌ای را برگزار کردند و قرار شد انتخابی تیم ملی دوباره برگزار شود. جای تعجب برای ما دارد که اگر همه چیز درست بوده چرا با ما و سرمربی تیم ملی جلسه برگزار کردند؟

فرخی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: سرمربی تیم ملی زیر بار انتخابی نرفت چون این موضوع خیلی برای او گران تمام می‌شد. سمندر نیز دو راه بیشتر پیش پای خود نداشت یا باید استعفای سرمربی جدید را قبول می‌کرد و یا اینکه ما را کنار می‌گذاشت. کنار گذاشتن سرمربی تیم ملی ریسک بزرگی بود چرا که به تازگی کادر فنی دسته جمعی استعفا کردند و استعفای کادر فنی دوم برای رئیس فدراسیون اصلاً‌ خوب نبود. شنیده بودیم که دباغیان بعد از اینکه مسئولان فدراسیون اعلام کرده بودند انتخابی باید دوباره برگزار شود بلافاصله اعلام کرده بود آماده استعفاء از تیم ملی است. به هر حال دوستان به این نتیجه رسیدند که چشمانشان را روی حقیقت ببندند و سر ما سه نفر را بریدند.

وی در مورد اینکه کسی از سوی وزارت ورزش، کادرفنی و مسئولان فدراسیون را به وزارت ورزش دعوت نکرده بود، گفت: چهارشنبه هفته گذشته دوستان در فدراسیون جلسه‌ای برگزار کردند و بعد از آن راهی وزارت ورزش شدند و آنجا به این نتیجه رسیدند که همه چیز را تمام کنند. به هر حال مسئولان فدراسیون هم ناچار شدند برای جمع و جور شدن حواشی از کادرفنی دفاع کنند البته بنده با خبر هستم که کسی از وزارت ورزش آنها را دعوت نکرده بود و آقایان خودسرانه راهی وزارت شدند. همانطور که معاون ورزش اعلام کرده بود که اصلاً‌ کسی آنها را دعوت نکرده بود.

فرخی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: من همیشه گفته‌ام در تمام انتخابی‌های تیم ملی شرکت کرده و باز هم اگر لازم باشد شرکت می‌کنم؛ چرا که همیشه در یک چارچوب به کارم ادامه داده‌ام اما اینکه دو نفر نورچشمی باشند و انتخابی نزنند این برای همه ما سخت است. بحث من روی شخص نیست و روی سیستمی است که در حال حاضر حاکم است.

وی در ادامه عنوان کرد: من یک سؤال از مربی تیم ملی دارم، سعید فرخی دروغگو است یا شما که حرف‌هایتان با عملکردتان یکی نیست؟ این دوستان که حالا دایه دلسوزتر از مادر شده‌اند همین دو ماه قبل مصاحبه‌های جنجالی با رسانه‌ها داشته‌اند و تمام اسناد آن موجود است. آنها مدعی بودند که فدراسیون کاراته پول بیت‌المال را به تاراج گذاشته و سمندر و دبیر فدراسیون را مدام تخریب می‌کردند حالا چطور شده سمندر بهترین فرد حاضر در فدراسیون شده و حضور پسرش در تیم ملی هیچ مشکلی ندارد؟‌

وی در ادامه افزود: در آن مقطع دوستان مدعی بودند متخلفان فدراسیون کاراته باید در کمیته انضباطی شرکت کنند و در صحبت‌های خود اعلام می‌کردند که فدراسیون اصلاً کمیته انضباطی ندارد، اما حالا نمی‌دانم چطور مدعی شده‌اند که ما باید در کمیته انضباطی حضور داشته باشیم. تعجب ما از این است که چطور فدراسیونی که دو ماه گذشته این آقایان از آن بد می‌گفتند حالا به یکباره ۱۸۰ درجه تغییر کرده و همه چیز خوب شده است.

فرخی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که هر چه گفتم رو در روی دوستان بوده و حالا مجبورم به خاطر اتهامی که کتیرایی در جمع به من وارد کرده و سعید فرخی را دروغگو خطاب کرده از خودم دفاع کنم. امروز دنبال حق هستم و سرم را بالا می‌گیرم چون در انتخابی تیم ملی برنده شدم و با اتفاقاتی که رخ داده تا آخر این قضیه خواهم رفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا