هروی: تلاش می‌کنیم تیم امید راهی لیگ کاراته وان شود/ فعلاً ریزشی در ترکیب نخواهیم داشت

سرمربی تیم ملی امید کاراته گفت: تلاش می‌کنیم شهریورماه برای بالا رفتن آمادگی جسمانی ملی‌پوشان، تیم امید را راهی کاراته وان ترکیه کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، رقابت‌های انتخابی وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم ملی امید صبح امروز در سالن شهید کبکانیان تهران به صورت دوره‌ای برگزار و در نهایت صادق سنچولی از استان گلستان و کوشا تیموری از استان تهران موفق شدند مجوز حضور در ادامه اردوی تیم امید را کسب کنند.

شهرام هروی سرمربی تیم ملی امید بعد از برگزاری انتخابی وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: شرایط نحوه برگزاری انتخابی امروز خوب بود و در نهایت سنچولی و تیموری به نفرات تیم ملی اضافه شدند. ۳۰ خرداد نفرات حاضر در اردوها راهی آکادمی ملی المپیک می‌شوند تا تست آمادگی جسمانی بدهند.

وی در ادامه افزود: ما در هر وزن دو نفر داریم و با همین نفرات تمرینات تیم ملی پیگیری می شود و فعلا ریزشی نخواهیم داشت. در تلاش هستیم برای بالا رفتن آمادگی جسمانی هر چه بهتر ملی پوشان شهریورماه تیم امید راهی لیگ کاراته وان ترکیه شوند.

هروی در پایان گفت: طبق انتخابی که برگزار کردیم نفرات اول و دوم را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم و حالا با همین نفرات اردوها پیگیری می‌شود. نفرات بازنده نیز طبق قوانین از اردوها حذف شده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا