عباسعلی: تمرینات را متناسب با حریفانم تنظیم کرده ام

دارنده مدال طلا مسابقات آسیایی کاراته گفت: در اردوی تیم ملی تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم اما جدای از آن برنامه تمرینی خاصی برای خودم دارم که با توجه به شناخت از حریفان آن را تنظیم کرده ام.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، حمیده عباسعلی کاراته کای وزن به علاوه ۶۸ کیلوگرم در گفت وگو با خبرگزاری ایرنا ادامه داد: حریفانم را کاملا می شناسم و آنان نیز من را به خوبی می شناسند و بر همین اساس باید جدای از تمریناتم در اردوهای آماده سازی تیم ملی ، تمرینات مستقلی را برای ارتقای سطح آمادگیم انجام دهم .

دارنده سه مدال پیاپی رقابت های آسیا با بیان اینکه ژاپنی ها جایگاه بسیار خوبی در کاراته دارند ، گفت: یکی از مهم ترین حریفانم ، ژاپنی است که در مسابقات جهانی پس از من مدال نقره گرفت و با توجه به امتیاز میزبانی ، رقابت سختی مقابل وی خواهم داشت .

وی ادامه داد: در رقابت های قهرمانی کاراته آسیا برترین های این قاره حضور دارند اما من تلاش خواهم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرم و بار دیگر پرچم خوشرنگ کشورم را به اهتزار در آورم .

عباسعلی گفت: تمرینات تیم ملی از اردیبهشت ماه آغاز و تاکنون چهار مرحله اردو برگزار شده است که تقریبا سه مرحله اول صرفا انتخابی بود و تقریبا تمرینات تکنیکی یا تاکتیکی اجرا نمی شد اما با تغییر کادر فنی تمرینات شروع شده است.البته با توجه به این که بازیکنان با کادر جدید سال ها تمرین کرده و علاقه خاصی به آنان دارند قطعا همین موضوع موجب آمادگی بهتر و سریع تر تیم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حتی در زمان کادر فنی قبلی نیز تمرینات کاراته کاهای زن تنها محدود به تمرینات تیم ملی نمی شد و بر همین اساس من نیز براساس یک برنامه ریزی خاص در کنار تمرینات تیم ملی ، پله پله جلو رفته و خود را برای دستیابی به هدف که کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها است، آماده می کنم .

رقابت های قهرمانی آسیا شهریور ماه سال جاری به میزبانی کشور ژاپن برگزار می شود.

** امیدوارم روزی کاراته هم المپیکی شود

دارنده سه مدال طلای مسابقات آسیا امیدوار است روزی کاراته جزو رشته های المپیکی شود زیرا معتقد است المپیکی بودن این رشته موجب بهتر دیده شدن آن توسط مسئولان ورزشی کشور خواهد شد.

وی افزود: رشته های انفرادی مدال آوری بیشتری دارند و اگر این رشته امکان حضور در المپیک را نیز داشت ، می توانست بیشتر از حالا نگاه مسئولان را به خود معطوف کند .

این کاراته کای ۲۵ ساله کشورمان گفت : برای اینکه بتوانم اهدافم را دنبال و آنها را محقق کنم همیشه از حواشی دوری می کنم .

وی با بیان اینکه ورزشکاران نباید زندگی یک بعدی داشته باشند ، گفت : یک ورزشکار نباید زندگی یک بعدی را دنبال کند اما با توجه به شرایط ورزشکاران ، یافتن یک شغل مناسب کار بسیار سختی است .

عباسعلی با اشاره به اینکه عمر قهرمانی بسیار کوتاه است ، ادامه داد: با این که مدرک کارشناسی علوم تربیت بدنی دارم اما برخلاف وعده های مسئولان هنوز شاغل نیستم و اصولا یافتن یک شغل مناسب برای زنان بسیار سخت تر است .

این کاراته کای صاحب نام کشورمان گفت که حداقل ۵ تا ۶سال دیگر فعالیت حرفه ایش در کاراته را ادامه خواهد داد اما پس از این مدت نیز در حوزه دیگر ورزشی فعالیت خود را دنبال می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا