آذرخودرو نوین قم قهرمان نیم فصل سوپر لیگ کاراته شد

هفته آخر دور رفت سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور امروز پنجشنبه ۲۱ اسفند ماه برگزار شد و تیم آذر خودرو نوین قم عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، هفته آخر دو رفت سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور امروز در سالن مرکز آموزش شهید کبکانیان تهران و در حضور محسن آشوری دبیر فدراسیون و نیز علیرضا سلیمانی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و محمد رضا عبدالمحمدی سرمربی تیم ملی پایه برگزار شد و تیم آذر خودرو نوین قم با کسب ۳ پیروزی با ۲۴ امتیاز تیمی و ۱۰۷ امتیاز انفرادی عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد.

شاگردان دباغیان در تیم آذرخودرو نوین قم برابر تیم آوای رزم با نتیجه ۲۶ بر یک به برتری رسیدند.
در دومین دیدار آذر خودرو نوین قم ۲۸ بر صفر از سد شهید ستاری قرچک گذشت و سپس در یک دیدار معوقه از هفته دوم مقابل مهیار تهران ۲۱ بر۵ پیروز شد تا به صدر جدول رده بندی صعود کند.

در سایر دیدارها مناطق نفت خیز جنوب ۲۳ بر ۴ آکادمی کمربند سیاه را شکست داد.

مهیار تهران ۲۵ بر ۳ شهید ستاری قرچک را مغلوب کرد.

مناطق نفت خیز جنوب مقابل دانشگاه آزاد اسلامی با حساب ۲۰ بر ۷ شکست را پذیرفت.
مبارزه مهیار تهران با شهرداری سیرجان با نتیجه ۲۲ بر ۶ به سود شهرداری سیرجان خاتمه یافت.

آوای رزم ۲۵ بر ۳ آکادمی کاراته کمربند سیاه را برد.

در جدول رده بندی پس از تیم آذر خودرو نوین قم، دانشگاه آزاد اسلامی با ۲۱ امتیاز تیمی و ۱۹۳ امتیاز انفرادی در مکان دوم ایستاد. مناطق نفت خیز جنوب با ۱۸ امتیاز تیمی و ۱۲۱ امتیاز انفرادی در جای سوم قرار گرفت.

صنعت برق هرمزگان با ۱۲ امتیاز تیمی و ۱۰۲ امتیاز انفرادی چهارم شد.

شهرداری سیرجان با ۱۲ امتیاز تیمی و ۹۱ امتیاز انفرادی، آوای رزم با ۶ امتیاز تیمی و ۸۷ امتیاز انفرادی، مهیار تهران با ۶ امتیاز تیمی و ۸۲ امتیاز انفرادی، آکادمی کاراته کمربند سیاه با ۶ امتیاز تیمی و ۵۸ امتیاز انفرادی و شهید ستاری قرچک با ۳۹ امتیاز انفرادی به ترتیب در مکانهای پنجم تا نهم قرار گرفتند.

اما در این هفته دیدار به علت لغو شدن پروازها از بندرعباس، دیدار بین تیم های صنعت برق هرمزگان و شهرداری سیرجان برگزار نشد و انجام این بازی به هفته اول دور برگشت موکول گردید.

باخت سعید احمدی از تیم آذر خودرو نوین قم برابر سید امیر موسوی پور از تیم مهیار تهران و شکست ذبیح اله پورشیب ازتیم دانشگاه آزاد اسلامی مقابل منصور حسن بیگی از تیم مناطق نفت خیز جنوب در بخش کومیته و شکست فرید حقیقی کاتاروی تیم دانشگاه آزاد اسلامی برابر مهران قربانعلی پور از تیم مناطق نقت خیز جنوب از شگفتی های هفته آخر دور رفت سوپر لیگ بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا