سلیمانی مهر: مناطق نفت خیز جنوب به دنبال قهرمانی در لیگ کاراته است

مدیر فنی تیم کاراته آزاد مناطق نفت خیز جنوب گفت: با اضافه شدن قهرمانان شورین کمپو به این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر سبکهای آزاد، به کسب عنوان قهرمانی امیدوار هستیم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از برنا، اردشیر سلیمانی مهر در گفت و گویی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت خیز جنوب نه تنها در کاراته آزاد، بلکه در بسیاری رشته های ورزشی در بخش تیم داری، یک نام قدیمی و آشنا محسوب می شود. ما از بدو تاسیس لیگ برتر سبکهای آزاد به طور مستمر در آن شرکت داشته و تاکنون بیش از ۱۰ بار با این تیم موفق به کسب عنوان نخست قهرمانی شده ایم . باعث افتخار است که بگویم اکثر ملی پوشان کاراته آزاد کشور، سابقه عضویت در تیم مناطق نفت خیز جنوب را داشته اند.

سلیمانی مهر، جانباز جنگ تحمیلی و از قهرمانان اسبق رشته کیوکوشین در ایران سپس ادامه داد: با تفاهمی که با سیدمحمد صالحی رییس جوان سبک شورین کمپو کاراته انجام گرفت، از این پس سبک و قهرمانان آن از پوشش حمایتی باشگاه مناطق نفت خیز جنوب برخوردار خواهند شد. امیدوار هستیم در نیم فصل دوم با اضافه شدن نفرات شاخص شورین کمپو به باشگاه، امتیازات از دست رفته را جبران کرده و در کورس قهرمانی قرار گیریم.

وی تصریح کرد: مطابق دستورالعمل باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت خیز جنوب، تیم ها مجازند ۵۰ درصد نفرات خود را از ورزشکاران غیربومی انتخاب کنند؛ از همین رو درنظر داریم در اوزانی که با مشکل مواجه هستیم از قهرمانان مطرح سبک شورین کمپو که در حال حاضر هر یک به دلیل نداشتن تیم واحد، در تیم های مختلف پخش هستند، استفاده کنیم تا از این طریق ضمن ایجاد انگیزه و دلگرمی برای آنها، بنیه فنی تیم را نیز تقویت کنیم. به طور قطع علاقمندان کاراته آزاد در نیم فصل دوم، چهره یک تیم متفاوت و قدرتمند را از مناطق نفت خیز جنوب شاهد خواهند بود.

سرپرست و مدیر فنی تیم کاراته آزاد مناطق نفت خیز جنوب همچنین یادآور شد: مطابق آیین نامه باشگاه، در صورت کسب عنوان قهرمانی و یا نایب قهرمانی در لیگ برتر کاراته آزاد، یک سهمیه اعزام برون مرزی به نفرات این تیم اختصاص خواهد یافت تا به عنوان نماینده کشورمان با هزینه باشگاه در آن حاضر شوند.

سلیمانی مهر در پایان خاطر نشان کرد: به عنوان فردی که ۱۴ سال پیاپی سابقه سرمربیگری و همچنین مدیریت فنی کاراته آزاد مناطق نفت خیز جنوب را در کارنامه دارم، وظیفه خود می دانم از نگاه ویژه و حمایتهای بی دریغ و دلسوزانه مدیرعامل باشگاه قدردانی کرده و امیدوارم با کسب عناوین و افتخارات درخور شان بتوانیم پاسخگوی این پشتیبانی و حسن اعتماد نسبت به خود باشیم. ضمنا در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ و در آستانه عید نوروز ، فرا رسیدن بهار طبیعت و سال نو را به جامعه فهیم کاراته کشور تبریک گفته و سالی سرشار از موفقیت و پیروزی را برای همگان از خداوند متعال آرزو دارم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا