سمندر: مسائل و مشکلات ورزش باید در درون خانواده حل شود

رئیس فدراسیون کاراته گفت: مسائل و مشکلاتی که در دورن خانواده ورزش بروز می کند باید از همین طریق هم حل و فصل شده و به صورت علنی مطرح نشود.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، علیرضا سمندر ضمن بیان مطلب فوق در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: بنده به عنوان رئیس فدراسیون کاراته فدراسیونی که توسط شیرزنان و دلاورمردانش توانست در بازیهای آسیایی اینچئون عزت اسلامی و فخر کشور اسلامی مان را فراهم ساخت شایسته این جامعه فهیم و ارزشمند نمی بینم که به خاطر پاداش و یا چند سکه کم و زیاد این موفقیت ها را زیرسوال برده و کمرنگ نماید.

وی افزود: از اتفاق رخ داده بسیار متاثر شدم و این عمل را در شان منزلت این خانواده فهیم نمی بینم که چنین واکنش هایی را شاهد باشم که تنش هایی به بدنه فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان وارد سازد.

سمندر با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی گفت: شاهد این بودیم که وزارت ورزش و جوانان با وجود تنگناهای اقتصادی موضوع تجلیل از قهرمانان را در اولویت های خود قرار داده و در جشنی باشکوه با حضور ریاست محترم جمهوری از قهرمانان، مربیان وسرپرستان تقدیر و تجلیل بعمل آورد و جوایز این عزیزان را اهدا کرد که به نوبه خودم از این اقدام به موقع مسئولین نهایت تشکر و تقدیر را دارم.

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به موفقیت های کسب شده کاراته در مسابقات مهم امسال گفت: از زحمات مربیان تیم ملی که در کسب این موفقیت ها سهم بسزایی داشتند تشکر می کنم اما بازهم تاکید دارم خیلی خوب و شایسته بود که این عزیزان مشکلات خود را در فضای صمیمانه مطرح می کردند تا این موضوع با مشورت و از طریق فدراسیون پیگیری می شد . 

وی ادامه داد: این فدراسیون در طول ۷ ماه برگزاری دوران آمادگی تیم جهت اعزام به بازیهای آسیایی اینچئون فراتر از بضاعت خود، مشکلات مالی مربیان را برطرف کرده بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا