روحانی: کتیرایی گذشته پرحاشیه خود را فراموش نکند/ ما هم اسنادی برای رسانه‌ای کردن داریم

سرمربی تیم ملی جوانان و امید کاراته گفت: کتیرایی نباید گذشته خود را با آن همه حواشی فراموش کند و حالا بهتر است به جای انتقاد از حسین روحانی سکوت کند. 

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، حسن روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حواشی این روزهای کاراته، اظهار داشت: به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان، جوانان و امید تا به امروز هیچ مصاحبه‌ای علیه کسی انجام نداده‌ام، اما با توجه به حملاتی که به حسین روحانی برادرم که مربی تیم ملی شده ناچارم یکسری موارد را به برخی دوستان گوش‌زد کنم. متأسفانه کاراته به سمتی می‌رود که ما یکدیگر را نابود می‌کنیم. یکسری بازیکنان که همه مدال‌آور هستند به راحتی عملکرد مربیان تیم ملی زیر سوال بردند به هر حال آنها برای کاراته در طول این مدت زحمت کشیده‌اند. اما دوستان به هر نحوی که شده بر علیه آنها مصاحبه کردند.

وی در ادامه افزود: البته تمام این صحبت‌هایی که از سوی ملی‌پوشان در رسانه‌ها شده؛ مشخص است که از چه کسانی خط می‌گیرند و چطور آنها تحریک می شوند. مطمئن هستم که فردا روزی هم این اتفاقات برای آنها رخ خواهد داد. به اعتقاد من بازیکنان باید به جای حاشیه‌ سازی و انتقاد روی تمرینات خود تمرکز کنند. اینگونه انتقادها و مصاحبه‌ها علیه حسین روحانی که اسطوره کاراته است بی انصافی است.

سرمربی تیم ملی رده‌های کاراته گفت: مهدی جعفری سابقه درخشانی در کاراته دارد، اما نمی‌دانم چرا بازیکنان اینطور علیه او مصاحبه می‌کنند. باور کنید دوران ما حاشیه بود، اما اصلا ما چنین رفتارهایی را از خود نشان نمی‌دادیم. اگر قرار باشد حاشیه‌ سازی شود ما هم خیلی چیزها از خیلی دوستان می‌دانیم. به خدا اسنادی از برخی از دوستان داریم که می‌توانیم آنها را رسانه‌ای کنیم، اما به چه قیمتی باید با آبروی یک نفر بازی کرد؟

روحانی در ادامه انتقادهای خود اظهار داشت: نفراتی مثل شهرام هروی، مهدی جعفری و حسین روحانی برای کاراته زحمت کشیدند، اما این درست نیست که بازیکنان بر علیه آنها مصاحبه کنند. به اعتقاد من اگر اختلاف نظری در بدنه کاراته وجود دارد باید بزرگان کاراته برای رفع این مشکل ورود کنند. علی کتیرایی که در مورد حسین روحانی صحبت می‌کند بهتر است به گذشته خود مراجعه کند. او ببیند که چه گذشته‌ای داشته که حالا اینطور بر علیه حسین روحانی مصاحبه می‌کند. کتیرایی نباید گذشته خود را با آن همه حواشی فراموش کند و حالا بهتر است به جای انتقاد از حسین روحانی سکوت کند.

روحانی در ادامه اظهار داشت: شاید در طول دورانی که عضو تیم ملی بودم هفت تا هشت مدال بین‌المللی برای کاراته ایران در مسابقات مهم کسب کردم؛ اما به هیچ عنوان نمی‌خواهم در مورد کتیرایی و بهنام‌فر انتقاد کنم و آنها را خراب کنم. چون سال‌ها با هر دو نفر در اردوی تیم ملی تمرین کردم و به هیچ عنوان دلم نمی‌آید به راحتی آنها را خراب کنم. بهتر است دوستان این رفتارها را کنار بگذارند در غیر اینصورت باید منتظر اتفاقاتی باشند که برای آنها رخ خواهد داد. به هر حال آنها باید ظرفیت انتقادهایی که در آینده از آنها خواهد شد را داشته باشند.

وی در مورد سرمربیگری مسعود رهنما که حواشی زیادی را برای تیم ملی به وجود آورد، گفت: رهنما مربی خوب و شاگردپروری است. یک انتقاد از سرمربی سابق تیم ملی دارم. به نظرم او حتی نباید فکر سرمربیگری تیم ملی را می‌کرد و در آن برهه نباید آن مسئولیت را بر عهده می‌گرفت. حاشیه‌های کاراته از زمانی بیشتر شد که فدراسیون او را به عنوان سرمربی معرفی کرد و رهنما نیز این مسئولیت را قبول کرد، اما به یکباره اعلام کرد که به هیچ عنوان نمی‌خواهد سرمربی تیم ملی باشد و پس از آن دوباره سرمربیگری را قبول کرد. این مسائل حاشیه‌های زیادی را برای تیم ملی داشت. به اعتقاد من او باید حامی مربیان تیم ملی بود چرا که آنها هشت ماه برای تیم ملی زحمت کشیده بودند و خود را باید جای آنها می‌گذاشت که اگر یک نفر این کار را با او می‌کرد آیا رهنما این رفتار را قبول می‌کرد؟ مطمئن هستم قبول نمی‌کرد. ما از رهنما انتظار بیشتری داشتیم چرا که او با مربیان تیم ملی کار کرده بود. به نظرم یک مقدار بی‌انصافی کرد و نباید این کار را انجام می‌داد.

وی در مورد نتایج خوبی که کاراته در طول دو سال کسب کرده است، گفت: به نظرم فدراسیون در رده‌های مختلف در طول این دو سال بهترین نتیجه را کسب کرده است اما بزرگترین اشتباه مسئولان فدراسیون این بود که مربیان تیم ملی را حمایت نکردند و افرادی اظهار نظر کردند که در کاراته دنبال منافع شخصی خودشان بودند. به اعتقاد من نفراتی اظهار نظر کردند که در کاراته هیچ چیز نیستند و فدراسیون با رفتار آنها برخورد نکرد. به نظرم تنها ایراد فدراسیون همین بوده است.

روحانی در پایان با تبریک مدیر فنی تیم‌های ملی خاطرنشان کرد: بنده زیر نظر آرین‌خو کار کردم او را از نظر اخلاقی و نظم بسیار قبول دارم. از صمیم قلب او را دوست دارم و برای کاراته و آرین‌خو آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم افرادی را که برای کاراته دلسوز هستند انتخاب کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا