توضیح نایب رئیس فدراسیون کاراته در مورد تغییر کادر فنی تیم بانوان

نایب رئیس فدراسیون کاراته گفت: اختلاف نظر کادر فنی و تغییر برنامه در خصوص نحوه انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان دلیل تغییر کادر فنی بود تا تیم ملی آسیب نبیند.

به گزارش کاراته نیوز افسانه باقری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تغییر (اخراج) اعضای کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان که در آستانه اعزام این تیم به مسابقات قهرمانی جهان انجام شد، گفت: قرار بود پس از انتخابی تیم ملی کومیته مردان، در بخش بانوان نیز رقابت‌های انتخابی ترکیب ملی را برای حضور در مسابقات جهانی مشخص شود، ولی این برنامه توسط کادر فنی تغییر کرد و با توجه به اختلاف نظری که بین مربیان پیش آمد، برای جلوگیری از آسیب به تیم ملی چنین تصمیمی اتخاذ شد.

نایب رئیس فدراسیون کاراته در پاسخ به اینکه «چه کسی هدایت تیم ملی را در مسابقات جهانی بر عهده خواهد داشت؟»، گفت: با توجه به شرایط پیش آماده نیاز بود برای حفظ آرامش تیم ملی در آستانه اعزام به مجارستان بهترین تصمیم را می‌گرفتیم که نتیجه آن شد که لیلا بهرامی به عنوان همراه کنار تیم ملی به مجارستان اعزام خواهد شود.

بیست و ششمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان دوم تا هفتم آبان ماه در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. سلام
    بهترین کاری که باید انجام می شد توسط ریاست محترم فدراسیون انجام شد. مربیان پیشین تیم ملی بانوان ثبات تصمیم نداشتند و از بیرون به آنها خط دهی می شد. استقلال رای و هماهنگی با ریاست فدراسیون دو اصل مهم در فعالیت های آنها بود که نادیده گرفته می‌شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا