مسئولیت سنگینی را برعهده گرفتم/ تنها می توانم روحیه آنها را بالا ببرم

با تصمیم فدراسیون کاراته کادرفنی تیم ملی بزرگسالان از هدایت این تیم در نزدیکی اعزام به مسابقات جهانی، برکنار شد و لیلا بهرامی هدایت این تیم را برعهده گرفت.

به گزارش کاراته نیوز، لیلا بهرامی در رابطه به قبول مسئولیت تیم ملی کاراته بانوان جهت حضور در مسابقات جهانی بوداپست، به خبرنگار ما گفت: طبق درخواست آقای طباطبایی رییس فدراسیون کاراته این مسئولیت سنگین را قبول کردم. قطعا در این زمان کم نمی توانم تاثیری در بخش فنی بازیکنان داشته باشم و تنها می توانم تلاش خودم را انجام بدهم تا بازیکنان ما از نظر روحی و روانی آماده این رقابت ها شوند.

وی درباره شناخت از بازیکنان بزرگسال و حریفانشان شناخته شده در هر وزن، عنوان داشت: درست است در کنار تیم نبودم اما از کاراته نیز دور نبودم و مسابقات کاراته را از طریق پخش های تلویزیونی یا اینترنتی دنبال می کردم تا حدودی نسبت به رقبای این ورزشکاران شناخت دارم. تمام تلاشم بر این است تا با افزایش روحیه بازیکنانم و هدایت صحیح آن ها در تاتامی جهانی، کمکی برای این قهرمانان باشم.

لیلا بهرامی که چندی پیش به عنوان سرمربی نوجوانان و جوانان اردوی خود را آغاز کرده بود در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه، آیا حضور ایشان در رقابت های جهانی به اردوی تیم ملی رده های پایه آسیب نمی رساند، خاطرنشان کرد: اولین مرحله اردوی آماده سازی رده های پایه فردا به اتمام می رسد و در مرحله بعدی نیز خانم چالاکی به عنوان مربی تیم ملی که رزومه ایشان چه در عرصه قهرمانی و چه مربیگری قابل کتمان نیست، اردوهای آماده سازی را برگزار می کنند و نسبت به این موضوع نگرانی وجود ندارد.

سرمربی سابق تیم ملی بزرگسالان در پایان ضمن تشکر از زحمات کادرفنی قبلی، خاطرنشان نشان کرد: همراهی تیم ملی در این پیکارها مسئولیت سنگینی است که بر گردن من نهاده شده و تنها دلیل قبول آن، کمک به کاراته ایران است. از مردم کشورم خصوصا جامعه کاراته می خواهم دعای خیرشان را بدرقه راه این ورزشکاران کنند تا در تاتامی جهانی، بهترین نتیجه را برای ایران عزیزمان به ارمغان بیاورند.

نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام
    با درایت و مدیریت و فهم بالایی که از ورزش کاراته در ایشان سراغ داریم، به یقین با دست پر و سرافراز از مسابقات جهانی برخواهند گشت. تیم ملی بانوان نیاز به آرامشی داشت که با حضور ارباب و زنگنه و موسوی و مدیریت پشت پرده آشوری و بغلانی، تقریبا از هم گسیخته و به هم ریخته بود.

  2. سلام و وقت بخیر
    از حسن تدبیر و مدیریت به هنگام آقای سید حسن طباطبایی که به موقع به داد تیم ملی بانوان رسید و از سقوط تدریجی کاراته بانوان کشور پیشگیری کرد و با انتخاب فردی اصلح، زمام امور تیم ملی را در دستان پرتوان خانم بهرامی قرار داد، سپاسگزارم. دست مریزاد برادر بزرگ

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا