طباطبایی: اختلافات فرسایشی ارباب و زنگنه به تیم ملی آسیب می‌رساند/ به دنبال مدال در جهانی نیستیم

رئیس فدراسیون کاراته تاکید کرد که اختلافات ارباب و زنگنه در حال آسیب رساندن به تیم ملی بود.

به گزارش کاراته نیوز حسن طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برکناری کادرفنی تیم ملی کاراته بانوان در آستانه مسابقات جهانی اظهار داشت: منافع کاراته باید برای ما از همه موضوعی مهمتر باشد. اختلافات فرسایشی کادرفنی تیم ملی بانوان در قهرمانی آسیا مالزی و بازی‌های آسیایی هانگژو به اوج خود رسید و بعد از آن نیز این روند ادامه پیدا کرد. کادرفنی تیم ملی بانوان به خصوص فرخناز ارباب و پگاه زنگنه نسبت به این موضوع که در آستانه چه رویدادهای مهمی قرار داریم بی‌توجه بودند.

رئیس فدراسیون کاراته تصریح کرد: بارها و بارها خواستیم این اختلاف تمام شود؛ چرا که در حال آسیب رساندن به تیم ملی است، اما متاسفانه  باز هم توجهی نکردند. این اواخر در خصوص مسابقات انتخابی و تیم اعزامی به مسابقات جهانی مجارستان دائماً دچار حواشی متعدد بودند تا در نهایت علی‌رغم میل باطنی  فدراسیون کاراته این تصمیم اتخاذ شود.

وی در خصوص اینکه بهتر نبود با توجه به فاصله کوتاه تا شروع پایان مسابقات جهانی، کادرفنی فعلی حفظ می‌شد، گفت: بارها و بارها  با کادرفنی تیم بانوان صحبت کردیم، اما حواشی اختلافات آنها داشت گریبان ورزشکاران و ملی‌پوشان را می‌گرفت. موضوعی که باعث شد علی رغم میل باطنی این فرصت را در اختیار دیگران قرار بدهیم.

طباطبایی با تاکید بر اینکه به دنبال نتیجه‌گیری تیم ملی در مسابقات جهانی نیست، گفت: کمتر از ۳ سال به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا زمان داریم و باید از همین امروز برنامه ریزی داشته باشیم. دربخش آقایان و بانوان با ترکیبی از جوانان و نفرات باانگیزه  به مسابقات جهانی اعزام خواهیم شد و به دنبال مدال نیستیم. هدف اصلی ما بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا ژاپن است و قصد داریم با ترکیب برنده در این مسابقات ظاهر شویم.

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا