حسنی‌پور: باید در اولین کاراته وان ۲۰۲۰ استارت خوبی بزنیم/ شهادت سلیمانی غم بزرگی برایمان است

مربی تیم ملی کاراته گفت: ما سال ۲۰۱۹ را به خوبی و پرقدرت و پرمدال پشت سر گذاشتیم و باید در کاراته وان ۲۰۲۰ شیلی استارت خوبی بزنیم و امتیازات لازم را کسب کنیم.


به گزارش کاراته نیوز سعید حسنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد به شهادت رسیدن سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: این روزها تمام ملت ایران و دیگر کشورهای مسلمان از این اتفاق رخ داده ناراحت هستند. خیلی از کشورهای دنیا این کار را محکوم کردند. شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را به مردم ایران و خانواده وی تسلیت می‌گویم. ما یکی از سرمایه‌های اصلی نظام را از دست دادیم و این شهادت غم بزرگی برای ملت ایران است.

در پاسخ به این که تیم ملی کاراته فردا راهی اولین سری از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۲۰ خواهد شد، و شرایط فنی تیم ملی کاراته پیش از اعزام به این مسابقات چطور است، خاطرنشان کرد: شرایط فنی و روحی روانی تیم ملی مردان در وضعیت ایده‌آلی قرار دارد. ما در اردوی اخیر از کاراته‌کاهای جوان استفاده کردیم و این موضوع هم به سود جوانان بود هم به سود ملی‌پوشان با تجربه. در واقع هر دو طرف از این شرایط بهره‌مند شدند. ما سال ۲۰۱۹ را به خوبی و پرقدرت و پرمدال پشت سر گذاشتیم و امیدوارم در کاراته وان ۲۰۲۰ شیلی استارت خوبی بزنیم و امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی افزود:‌ ما هر چقدر به مرحله پایانی مسابقات کسب سهمیه المپیک نزدیک می‌شویم؛ حساسیت کار بیشتر می‌شود و ما باید دقت کنیم تا کار به خوبی تمام شود. به امید خدا دو سهمیه را از طریق رنکینگ المپیکی در بخش مردان کسب می‌کنیم و یک سهمیه دیگر را در مسابقات گزینشی سال آینده در پاریس کسب خواهیم کرد. تا رسیدن به المپیک توکیو چند رویداد بسیار مهم مانده باقیمانده و به دلیل حساسیتی که بین تمام تیم‌های دنیا وجود دارد ما هم باید در همه این مسابقات باقی مانده حضور داشته باشیم تا به هدف نهایی مان که همان کسب مدال المپیک است برسیم.

نائب رئیس کمیسیون ورزشکاران درباره غیبتش در جلسه هفته گذشته کمیسیون ورزشکاران و اینکه آیا دلیل غیبت شما استعفا از این کمیسیون است، گفت: هفته گذشته جلسه کمیسیون ورزشکاران برگزار شد اما با توجه به اینکه در رشت مراسم ختم یکی از نزدیکانم بود ناچار شدم برای حضور در این مراسم راهی رشت شوم. به هیچ عنوان از مسئولیتم در کمیسیون ورزشکاران استعفا ندادم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا