اباذری: تمام دنیا از کاراته ایران حساب می‌برند

ملی پوش کاراته گفت: تیم ملی در ۶ سال اخیر بهترین مدال‌ها را برای ایران کسب کرده و همه دنیا برای کاراته ایران ارزش زیادی قائل هستند.
به گزارش کاراته نیوز صالح اباذری ملی پوش کاراته در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: وضعیت تیم ملی کاراته ایران در سال ۲۰۱۹ خوب بود و توانست بهترین مدال‌ها را در لیگ‌های جهانی مختلف کسب کند و به عنوان پرافتخار‌ترین تیم دنیا انتخاب شود. امیدوارم بتوانیم برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو سهمیه لازم را کسب کنیم. خوشبختانه سطح لیگ هم در ایران مثل هر سال بالاست و همه ورزشکاران می‌خواهند خودشان را در این مسابقات ثابت کنند.

او تصریح کرد: متاسفانه امسال ۲ تیمی که در سوپرلیگ سال گذشته حضور داشتند به خاطر مشکلات مالی از حضور در مسابقات این فصل انصراف دادند. من هم به همین خاطر نتوانستم در سوپرلیگ شرکت کنم و در نیم فصل دوم رقابت‌ها در لیگ برتر بازی کردم.

اباذری افزود: تیم ملی کشورمان در ۶ سال اخیر بهترین مدال‌ها را کسب کرده و سه سال پیاپی به مقام قهرمانی در جهان رسیده است. این نسل بهترین‌های کاراته ایران در چند دهه اخیر هستند و باعث شدند که تمام دنیا از ما حساب ببرند. حمایت‌ها خوب است، اما از مسئولان این توقع را داریم که توجه بیشتری به کاراته داشته باشند.

ملی پوش کاراته در ادامه گفت: من مدال‌های زیادی برای استان مرکزی کسب کردم و از مسئولان این استان این انتظار را دارم که به وعده هایشان نسبت به من عمل کنند. متاسفانه وضعیت قرارداد‌ها در کاراته کشورمان زیاد رضایت بخش نیست و ما از نبود حامیان مالی رنج می‌بریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا