حیدری: دانشگاه آزاد فقط به قهرمانی فکر می‌کند / به خاطر دل خودم روی تاتامی مادرید رفتم

مربی تیم دانشگاه آزاد در مسابقات سوپرلیگ کاراته گفت: ترکیب تیم دانشگاه آزاد در سوپرلیگ طوری بسته شده که صددرصد فقط به قهرمانی فکر می‌‌کنیم.

به گزارش کاراته نیوز احسان حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که شرایط فنی کاراته‌کاهای تیم دانشگاه آزاد در هفته سوم مسابقات سوپرلیگ کاراته چطور بود، اظهار داشت: بچه‌ها بازی‌های خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به نمایش گذاشتند و در طول مبارزات مشکل خاصی وجود نداشت. با توجه به اینکه کاراته‌کاهای دانشگاه آزاد انگیزه بالایی دارند، شرایط ما هم در سوپرلیگ خوب است. در دور برگشت با برتری مقابل تیم‌های حریف موفق شدیم صدرنشین گروه ۲ در سوپر لیگ شویم. ما همه بازی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برده‌ایم و با امتیاز کامل صدرنشین شده‌ایم.

 

مربی تیم کاراته دانشگاه آزاد، افزود: هجدهم بهمن ماه دور مقدماتی مسابقات سوپرلیگ برگزار می‌شود و ما کار سختی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش رو داریم، بعد از آن مسابقات نیمه نهایی و فینال برگزار می‌شود و ما هم برای هفته‌های پایانی با برنامه ریزی هایی که انجام شده، خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آماده می‌کنیم. برنامه‌ریزی‌های ما روی عملکرد خودمان است تا برای دیدارهای نهایی آماده شویم.

 

حیدری در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی‌های نیمه نهایی و فینال از ملی‌پوشان در ترکیب تیم استفاده خواهید کرد، گفت: طی این هفته‌ها ما از پورشیب، عسگری، گنج‌زاده به خاطر اینکه در کورس کسب سهمیه المپیک هستند، استفاده نکردیم تا تمرکز آنها روی مسابقات تیم ملی باشد، اما در ادامه مسابقات در مرحله نیمه نهایی و فینال قطعا از ملی‌پوشان تیم دانشگاه آزاد در ترکیب تیم در مسابقات سوپرلیگ استفاده خواهیم کرد.

 

مربی تیم دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که آیا برای قهرمانی برنامه‌ای دارید، گفت: صد درصد هدف ما کسب عنوان قهرمانی در مسابقات سوپرلیگ است. تیمی که توسط سرمربی تیم و اعضای کادر فنی بسته شده، برای قهرمانی در مسابقات سوپرلیگ کاراته بسته شده است. قطعا ما شانس بالایی برای قهرمانی داریم.

 

وی در پاسخ به این سوال که در چه اتفاقی رخ داد که شما در آخرین مرحله مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۹ مادرید به روی تاتامی رفتید، گفت: مدتی بود که مسابقه نداده بودم و با توجه به اینکه در جدول رنکینگ جهانی جایگاه من حفظ شده بود، می‌توانستم در این رقابت‌ها مسابقه دهم. در بازی اول از لحاظ امتیازی مقابل حریفم پیش افتاده بودم، اما آسیب‌دیدگی روی زانو پیش آمد و نتوانستم مبارزه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیگر ادامه دهم. در یک دقیقه به پایان بازی ناچار شدم از ادامه مسابقات انصراف دهم. به هر حال در طول سال تمریناتم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با بچه‌ها پیگیری می‌کنم، این طور نیست که از دنیای قهرمانی دور باشم و حضورم در تاتامی مادرید به خاطر دل خودم بود.

 

مربی تیم دانشگاه آزاد در مسابقات سوپرلیگ کاراته در پاسخ به این سوال که سامان حیدری برادر شما در لیگ جهانی اسپانیا حضور پیدا کرد، وضعیت او را از لحاظ فنی چطور ارزیابی می‌کنید، خاطرنشان کرد: سامان از لحاظ فنی وضعیت خیلی خوبی دارد. او تمریناتش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مستمر ادامه می‌دهد. سامان از کورس مسابقات سهمیه المپیک جا ماند، اما همچنان تمرینات خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیگیری می‌کند و در مسابقات سوپرلیگ کاراته هم مبارزات خوبی انجام داده و برای حضور در مسابقات جهانی امارات سال ۲۰۲۰ آماده می‌شود.

 

حیدری در پاسخ به این سوال که وضعیت تیم ملی کاراته مردان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: خوشبختانه وضعیت فنی تیم ملی خیلی خوب است. عسکری، پورشیب و گنج زاده نفرات المپیک ما هستند. ما در وزن ۷۵ و مثبت ۷۵ نمایندگان خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داریم. در مثبت ۷۵ کیلوگرم رقابت خیلی نزدیک و حساسی بین پورشیب و گنج‌زاده وجود دارد و در نهایت در این وزن یک نفر موفق به کسب سهمیه المپیک خواهد شد. ما در این دو وزن به کسب سهمیه المپیک خیلی امیدواریم. در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم یک مقدار دل‌نگرانی‌هایی وجود دارد، اما احتمال فراوان در مسابقات گزینشی المپیک که سال آینده در پاریس برگزار خواهد شد امیر مهدی‌زاده می‌تواند در آن مسابقات سهمیه سوم را برای تیم ملی مردان کسب کند.

 

وی گفت: امیر مهدی‌زاده کار سختی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش رو دارد، اما نکته مهم این است که آنهایی که از طریق سیستم رنکینگ سهمیه المپیک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست آورده‌اند، در مسابقات گزینشی حضور نخواهند داشت و مهدی‌زاده این توان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد که سهمیه المپیک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست بیاورد. در این رقابت‌ها هر کسی مدال‌آور باشد، سهمیه المپیک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مستقیم کسب خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا