احتمال حضور تیم ملی کاراته ایران در اردوی مشترک با فرانسوی‌ها

تیم ملی کاراته کشورمان پس از حضور در نخستین مرحله مسابقات لیگ جهانی شیلی در سال ۲۰۲۰ به احتمال فراوان برای حضور در اردوی مشترک از سانتیاگو راهی پاریس خواهند شد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری ورزشی فارس،‌ نخستین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی در سال جدید میلادی از ۲۲ تا ۲۴ دی‌ماه به میزبانی کشور شیلی و در شهر سانتیاگو برگزار خواهد شد که تیم ملی کاراته مردان و بانوان کشورمان برای حضور در رقابت‌های لیگ جهانی سری A راهی این کشور خواهند شد.

 ذبیح الله پورشیب، بهمن عسگری، سجاد گنج زاده، صالح اباذری، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور، حمیده عباسعلی و فاطمه صادقی ملی پوشان کشورمان هستند که در این رقابت‌ها به روی تاتامی خواهند رفت.

در ادامه مسابقات کسب سهمیه المپیک، تیم ملی کاراته کشورمان باید اوایل بهمن ماه نیز در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس ۲۰۲۰ که از جمله مهترین رویداد برای کاراته دنیا است، حضور پیدا کنند. این رقابت‌ها از ۴ تا ۶ بهمن ماه به میزبانی پاریس برگزار خواهد شد.

احتمالا تیم ملی کاراته مردان و بانوان کشورمان پس از حضور در لیگ جهانی سری A شیلی مستقیم راهی فرانسه خواهد شد و پیش از آغاز مهمترین مرحله از مسابقات لیگ جهانی، یک اردوی مشترک یک هفته‌ای در کمپ بین المللی فرانسه خواهند داشت و پس از آن کاراته‌کاهای کشورمان به روی تاتامی خواهند رفت.

مرحله جدید اردوی تمرینی تیم ملی کاراته مردان کشورمان برای حضور در اولین مرحله مسابقات لیگ جهانی سری آ در سال ۲۰۲۰ از روز چهارشنبه ۲۰ آذرماه در آکادمی ملی المپیک آغاز شده است و تا روز سه شنبه ۲۶ آذرماه هم ادامه خواهد داشت.

هدایت تیم ملی کاراته مردان برعهده سیدشهرام هروی است، حسن روحانی، سعید حسنی پور به عنوان مربی تیم ملی و خواجوی به عنوان بدنساز در کنار ملی پوشان حضور دارند.

سمانه خوش قدم نیز در بخش بانوان هدایت تیم ملی را برعهده دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا