قهرمانی کومیته تیمی بانوان در آسیا

تیم ملی کاراته بانوان ایران با برتری در دیدار فینال کومیته تیمی مسابقات کاراته قهرمانی آسیا مقابل ژاپن به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

به گزارش کاراته نیوز، در آخرین روز از شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا، کومیته تیمی بانوان کشورمان در دیدار فینال با شکست ۲ بر یک ژاپن به مقام قهرمانی آسیا دست یافت.

در این دیدار ابتدا شیما آل‌سعدی با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب حریف خود شد، اما در ادامه حمیده عباسعلی با نتیجه ۳ بر ۲ از سد حریف خود عبور کرد تا دو تیم به تساوی یک – یک رسیده و جدال قهرمانی در مبارزه سوم پیگیری شود. در مبارزه حساس و پایانی نیز طراوت خاکسار مقابل حریف ژاپنی پس از تساوی ۳ – ۳ با قانون سنشو (امتیاز نخست) به برتری رسید تا بانوان ایران روند درخشش خود را در مسابقات این دوره با مدال طلای کومیته تیمی ادامه بدهند.

تیم کشورمان در ابتدای مسابقات امروز و در دیداری نزدیک پس از تساوی یک – یک مقابل ازبکستان با توجه به قانون امتیاز شماری به برتری در دیدار نخست خود دست یافت. در دیدار مقابل ازبکستان ابتدا طراوت خاکسار مقابل حریف خود به تساوی یک – یک رسید. در ادامه زهره برزگر ۳ بر ۲ مغلوب حریف خود شد و در دیدار پایانی و سرنوشت‌ساز حمیده عباسعلی با نتیجه ۸ بر صفر از سد رقیبش گذشت تا باعث برتری تیم کشورمان شود.

در ادامه تیم کشورمان به مصاف اردن رفت که مقابل این تیم به برتری ۲ بر صفر دست یافت تا راهی دیدار نیمه نهایی شود. در دیدار مقابل اردن ابتدا شیما آل‌سعدی با نتیجه ۹ بر یک از سد حریف خود عبور کرد و در ادامه طراوت خاکسار با برتری ۸ بر ۳ مقابل حریف خود پیروزی شاگردان ستاره موسوی را تثبیت کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا