سجاد گنج زاده :حمایت‌ها ادامه‌دار باشد کاراته بهترین نتیجه را در توکیو خواهد گرفت/ دیدار با رییس‌جمهور برای ورزشکاران قوت قلب است

عضو تیم ملی کاراته کشورمان گفت: توجه مسئولین وزارت ورزش و کمیته المپیک انگیزه ملی پوشان کاراته را برای کسب سهمیه و حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو دو چندان خواهد کرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سجاد گنج‌زاده، عضو تیم ملی کاراته کشورمان، در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی جاکارتا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشحالم این مراسم برگزار شد تا فرصتی باشد مسئولین کشور و وزارت ورزش و جوانان پای درد و دل ورزشکاران بنشینند. دیدار با رییس‌جمهور برای ورزشکاران قوت قلب است و باعث خوشحالی بود که این ضیافت برپا شد.

وی ادامه داد: جامعه ورزش در آستانه مهمترین رویداد ورزشی جهان قرار دارد بنابراین باید همه در آرامش و امکانات لازم برا حضور موفق در این آوردگاه حاضر شویم. توجه مسئولین وزارت ورزش و کمیته المپیک انگیزه ملی پوشان کاراته را برای کسب سهمیه و حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو دو چندان خواهد کرد.

گنج‌زاده در پایان افزود: کاراته برای اولین بار است که میدان المپیک را تجربه خواهد کرد. در این مدت در لیگ‌های جهانی و کاراته وان‌های مختلفی شرکت کردیم و قطعا پس از این نیز برای کسب امتیاز لازم نیاز به حضور در این رقابتها را داریم. امیدوارم حمایت وزارت ورزش و جوانان مانند گذشته ادامه دار باشد تا بتوانیم برای حضور در این مسابقات سهمیه لازم را کسب کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا