سرمربی تیم ملی کاراته: سال سختی پیش رو داریم/ فدراسیون به تنهایی قادر به تامین منابع مالی نیست

سرمربی تیم ملی کاراته با بیان اینکه در راه کسب سهمیه المپیک توکیو تا آذرماه در ۸ مرحله لیگ جهانی و سری آ شرکت می‌کنیم،گفت: فدراسیون کاراته به تنهایی قادر به تامین منابع مالی نیست و نیاز به حمایت دارد.

به گزارش کاراته نیوز سید شهرام هروی در گفتگو با ایسنا، درباره آغاز تمرینات تیم ملی کاراته ایران برای حضور در لیگ جهانی کاراته وان مراکش اظهار کرد: سال گذشته در رویدادهای زیادی شرکت کردیم و بچه‌ها مدت زیادی را در اردوهای تیم ملی بودند، به همین دلیل چند روزی به آن‌ها استراحت با برنامه تمرینی دادیم تا با روحیه مضاعف تمرینات خود را در سال جدید آغاز کنند. از امروز (یکشنبه) نیز اردوی تیم ملی تا زمان اعزام به رقابت‌های لیگ جهانی مراکش آغاز شد و همه نفرات با انگیزه زیاد خود را برای حضور در این رویداد آماده می‌کنند.

سرمربی تیم ملی کاراته درباره حضور نمایندگان کاراته ایران در رویدادهای بین‌المللی سال ۲۰۱۹ با هدف کسب سهمیه المپیک نیز گفت: پنج مرحله لیگ‌های جهانی سال ۲۰۱۹ به ترتیب در کشورهای مراکش، چین، ژاپن، روسیه و اسپانیا برگزار می‌شوند که کسب موفقیت در این رویدادها اهمیت زیادی دارد چرا که امتیازات آن‌ها بطور کامل در کسب سهمیه المپیک اثرگذار است. علاوه بر این سه مرحله کاراته سری آ در کشورهای ترکیه، کانادا و شیلی را نیز در سال ۲۰۱۹ پیش رو داریم که باید با آمادگی بالا در همه این رویدادها شرکت کنیم تا ان‌شاءالله گام بلندی برای کسب کامل سهمیه المپیک برداریم.

وی افزود: همچنین اواخر تیر ماه در رقابت‌های قهرمانی آسیا حاضر می‌شویم که نتایج کاراته‌کاها در این رویداد نیز در امتیاز سهمیه المپیک اثرگذار است. در سال ۲۰۲۰ نیز تا ۲۰ فروردین سال آینده که رنکینگ نهایی نفرات المپیکی اعلام می‌شود، حداقل سه مرحله کاراته وان در پیش داریم.

هروی با بیان اینکه سال سختی را پیش رو داریم، خاطرنشان کرد: مدیریت جدید فدراسیون کاراته تمام سعی خود را به کار می‌گیرد تا مشکلی برای تامین منابع مالی در اعزام‌ها پیش نیاید اما فدراسیون به تنهایی قادر به انجام این مسئولیت نیست و همت جمعی را طلب می‌کند. مسئولان وزارت ورزش و کمیته المپیک قول‌هایی را برای حمایت از کاراته داده اند که امیدوارم با عملی شدن این قول‌ها مشکلی در راه کسب سهمیه‌های المپیک نداشته باشیم.

سرمربی تیم ملی کاراته در پایان درباره نفرات اعزامی به رقابت‌های لیگ جهانی مراکش گفت: برای ۱۲ بازیکنی که در اردو حضور دارند تقاضای ویزا شده است و تا زمانی که روادید صادر نشود اسامی نهایی نفرات اعزامی مشخص نیست. مسابقات از ۲۹ فروردین تا یک اردیبهشت برگزار می‌شود و منتظر صدور روادید برای اعزام هستیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا