کاشانی: قرار است مجمع فدراسیون کاراته در همان تاریخ مقرر برگزار شود/ نامه عودت به کار فرجی هنوز به دست ما نرسیده است

محمدرضا صدرایی کاشانی دبیر مجمع فدراسیون کاراته گفت: صادق فرجی باید تا ۱۵ روز قبل از مجمع باید نامه عودت به کار را به دست ما می‌رساند، اما تا این لحظه نامه‌ای به من نرسیده است.

به گزارش کاراته نیوز محمدرضا صدرایی کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در واکنش به اینکه آیا تاریخ مجمع انتخابات فدراسیون کاراته به تعویق خواهد افتاد، اظهار داشت: طبق صحبتی که از قبل انجام داده بودم تاریخ برگزاری مجمع کاراته ۲۳ اسفند خواهد بود و تا این لحظه هیچ نامه‌ای در خصوص تعویق مجمع به دست من نرسیده است. هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم و به احتمال فراوان این مجمع در تاریخ مقرر در هتل هما برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صادق فرجی نامه عودت به کار خود را در اختیار او قرار داده است، تصریح کرد: در خصوص صادق فرجی قبلا صحبت کردم و همانطور که می‌دانید او باید تا ۱۵ روز قبل از مجمع این نامه را در اختیار ما قرار میداد که تا الان این اتفاق رخ نداده است.

دبیر مجمع فدراسیون کاراته در خصوص اینکه چرا لیست نهایی کاندیدا‌ها اعلام نمی‌شود، گفت: منتظر هستم که مسئولان مربوطه لیست نهایی را به من بدهند تا من هم آن را اعلام کنم. مربیان، ورزشکاران و داورانی که حق رای دارند هم بزودی مشخص خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا