روحانی: از نقد منصفانه استقبال می‌کنیم/ نتایج تیم ملی گویای عملکرد ما است

حسین روحانی مربی تیم ملی کاراته گفت: روزهای سخت و پرفشاری را پشت سرگذاشتیم اما هدفمان مشخص شده و نتایج تیم ملی گویای عملکرد ما است.

به گزارش کاراته نیوز حسین روحانی در گفت‌وگو با خبرنگارگروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط ملی‌پوشان کاراته پیش از حضور در مسابقات سری آ اتریش اطهار داشت: تمرینات را طبق برنامه پیگیری کردیم و خداراشکر شرایط روحی و فنی ملی‌پوشان بسیار ایده‌آل است. تنها مشکل ما مصدومیت هامون درفشی‌پور است که نمی‌تواند در این رقابت‌ها تیم را همراهی کند، اما سایر بازیکنان مشکلی ندارند.
وی افزود: امیر مهدی‌زاده که به دلیل تغییر وزن در دو مسابقات قبلی نتوانست تیم ملی را همراهی کند، در رقابت‌های اتریش حضور خواهد داشت و برای نخستین بار در وزن جدیدش روی تاتامی می‌رود.
مربی تیم ملی کاراته تصریح کرد: روز‌های سخت و پرفشاری را سپری کردیم و نتایج تیم ملی گویای عملکرد ما است، اما با این حال از نقد‌های منصفانه استفاده می‌کنیم و برای پیشرفت کار تیم ملی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
روحانی در پایان خاطرنشان کرد: هدف تیم ملی کاراته مشخص است و انقدر تلاش می‌کنیم که رسیدن به هیچ هدفی برای ما دور از دسترس نباشد. ما تیم متحد و خوبی داریم که با حمایت دوستداران کاراته می‌توانیم بهتر از این هم باشیم.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا