۷ مدال برنز از ۱۱ فرصت

دیدارهای رده‌بندی دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان امارات ۲۰۱۹ صبح امروز برگزار شد و تیم ایران از ۱۰ فرصت خود برای کسب مدال برنز، ۷ برنز به دست آورد.

به گزارش کاراته نیوز، اولین مدال تیم ایران توسط فاطمه چالاکی در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم کسب شد. چالاکی در رقابت برای کسب مدال برنز به مصاف سلما الشافی از مصر رفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

در ادامه امیررضا میرزایی جوان در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم در رقابت با استفان پوکورنی از اتریش با نتیجه ۷ بر ۴ به پیروزی رسید و به مدال برنز این وزن دست یافت.

در همین وزن و در سوی دیگر جدول، هامون درفشی پور، توانست با غلبه بر فهد الختامی نماینده کشور عربستان با نتیجه ۱۰ بر ۷ بر سکوی سوم این وزن قرار بگیرد.

در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم رزیتا علیپور که در یک رقابت انتقامی به دیدار مروه کوبان ترک رفته بود توانست با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شود تا نشان دهد اخراج وی برابر این بازیکن در لیگ جهانی فرانسه که ماه پیش برگزار شد، ناعادلانه بود.

ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته آقایان توانست در مقابل تارگوت حسن اف از آذربایجان با نتیجه یک بر صفر پیروز شود و به مدال برنز دست پیدا کند.

در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم نیز، سجاد گنج زاده توانست با غلبه بر الکساندر شنتسین از روسیه با نتیجه ۶ بر یک به پیروزی برسد تا دست خالی به ایران بازنگردد.

در بخش کاتا نیز، تیم کاتا ایران با ترکیب (ابوالفضل شهرجردی، علی زند، میلاد دلیخون) با کسب امتیاز ۲۳.۹۲ به مدال برنز رسید.

لازم به ذکر است، طراوت خاکسار در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم، مجید حسن نیا در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، علی اصغر آسیابری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم و کاتا تیمی ایران با ترکیب (امیربهادر تدین، امیریزدان تدین، سهیل ساجدی فر) در رقابت با حریفان خود برای کسب مدال برنز شکست خوردند و دستشان از رسیدن به مدال کوتاه ماند.

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا