وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم/گنج زاده برای برنز میجنگد

دومین روز از دومین مرحله رقابت های لیگ جهانی از صبح امروز در امارات آغاز شد و ملی پوشان کشورمان در بخش های مختلف با حریفان خود به رقابت پرداختند.

به گزارش کاراته، وزنی که مدعیان زیادی در آن برای قهرمانی با هم به رقابت می پردازند اما تنها سجاد گنج زاده شانس کسب مدال را در آن دارد و مابقی دستشان از رسیدن به مدال خالی ماند.

سجاد گنج زاده در بازی نخست ۶ بر صفر تراوت کاکتونگ از تایلند را با شکست بدرقه کرد. سپس ۲ بر یک بر برایان ایر از آمریکا پیروز شد. در سومین مبارزه ۸ بر ۴ نتیجه را واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت.
گنج زاده در این گروه ۴ بر ۲ دانیل لاردی کاراته کا هلندی را از پیش رو برداشت و به دیدار رده بندی راه یافت. او فردا با الکساندر شنتسین از روسیه برای کسب مدال برنز مبارزه می کند.

صالح اباذری ۴ بر صفر دنیلسون جاکوئت از فرانسه را برد. در دومین بازی ۴ بر صفر احمد الاسفر از مصر را شکست داد. در بازی سوم مقابل جاناتان هورنه آلمانی نفر اول رنکینگ جهان و دارنده عنوان قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸ قرار گرفت و ۳ بر یک نتیجه را واگذار کرد.

مهدی عاشوری در اولین دیدار ۹ بر ۶ آسیمان قربانلی از آذربایجان را مغلوب کرد. او در بازی دوم خود ۳ بر یک مقابل آنجلو وسیچ از کرواسی شکست خورد.

هادی عرب ۲ بر یک الویس کلوز از فرانسه را مغلوب کرد. سپس ۷ بر ۵ مقابل هیدیوشی کاگاوا از ژاپن نتیجه را واگذار کرد.
در جدول شانس مجدد ابتدا ۳ بر صفر مورگان موس از آفریقای جنوبی را برد و در ادامه ۳ بر صفر مغلوب دارنل لاردی از هلند شد.

مجید نیکوهمت ۴ بر یک برایان وان واسبرگ از بلژیک را برد. سپس ۷ بر ۵ واسیلی آنتوخی از روسیه را شکست داد و در ادامه مقابل ۹ بر ۲ مقابل مهدی فیلالی از فرانسه شکست خورد و به جدول شانس مجدد رفت.
او در این گروه ۵ بر صفر اسماعیل بلمخانته از نروژ را مغلوب کرد و در بازی دوم ۹ بر یک نتیجه را به هوچینه دایخی از الجزایر واگذار کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا