وزن منهای ۸۴ کیلوگرم/ فداکار ضعف ملی پوشان را جبران کرد.

دومین روز از دومین مرحله رقابت های لیگ جهانی از صبح امروز در امارات آغاز شد و ملی پوشان کشورمان در بخش های مختلف با حریفان خود به رقابت پرداختند.

به گزارش کاراته نیوز، تعدد ورزشکاران آقایان در دو وزن مثبت و منفی همیشه انتظار فینالیست را در این اوزان بالا می برد. اما اینبار علی فداکار کار نا تمام ملی پوشان را به پایان رساند و فینالیست وزن منهای ۸۴ کیلوگرم شد.

علی فداکار در مبارزه اول خود ۳بر ۲ سالی دیوپ از فرانسه را برد. سپس با نتیجه ۲بر صفر از سد میشل دورهام دارنده برنز قهرمانی اقیانوسیه از استرالیا گذشت. در ادامه موفق شد ۴بر صفر جورج پرز از دومینیکن دارنده دو طلا و یک برنز مسابقات پان آمریکن را با شکست بدرقه کند.
فداکاردر چهارمین مبارزه ۵بر یک ماکوتو کوییکی از ژاپن دارنده مدال نقره لیگ جهانی اتریش را برد و در نیمه نهایی ۳ بر ۲ از سد فاروک عبدسلام از فرانسه دارنده یک نقره و یک برنز کاراته وان ها گذشت تا راهی دیدار فینال شود او فردا و در مبارزه برای کسب مدال طلا به دیدار اوگور آکتاش ترکیه ای خواهد رفت.

ذبیح اله پورشیب در دیدار نخست خود برابر وی وو چون از چین تایپه پس از تساوی یک بر یک با قانون سنشو برنده شد. پورشیب در سومین مبارزه ۲ بر صفر نونو موریرا از فرانسه را شکست داد.
او مقابل ریاتارو آراگای ژاپنی یک بر صفر پیروز شد اما در نیمه نهایی ۲ بر صفر مقابل اوگور آکتاش ترکیه ای دارنده برنز قهرمانی جهان اسپانیا در سال ۲۰۱۸ شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت. پورشیب فردا برای کسب مدال برنز به مصاف تارگوت حسنوف از آذربایجان می رود.

باربد صداقت ابتدا ۳ بر یک ویکتور رستوسکی از مقدونیه را برد و سپس مقابل محمد الکتبی از مصر به تساوی ۲ بر ۲ رسید تا حریف مصری با استفاده از قانون سنشو برنده تاتامی باشد.

مهدی خدابخشی در اولین مبارزه ۳ بر یک نتیجه را به عمر العزمی از عربستان واگذار کرد.

احسان حیدری دیگر نماینده این وزن بود که در اولین مبارزه مقابل الکساندر آلیف از روسیه ۲ بر یک به برتری رسید و در ادامه ۵ بر ۲ مقابل فاروک عبدسلام از فرانسه شکست خورد.

کیوان بابان در اولین دیدار ۲ بر یک مقابل جورجیوس زانوس از یونان شکست خورد.

مهدی قراری زاده ۲ بر صفر از سد فردی والرا از ونزوئلا گذشت و در بازی دوم یک بر صفر نتیجه را به ریاتارو آراگا از ژاپن دارنده یک طلا و ۲ نقره رقابتهای جهانی و۲ طلا قهرمانی آسیا واگذار کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا