حسن روحانی در یک قدمی قبول هدایت تیم ملی نوجوانان کاراته

حسن روحانی سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان و جوانان با پیشنهاد مسئولان فدراسیون کاراته در یک قدمی قبول هدایت تیم ملی نوجوانان قرار دارد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی طی روزهای گذشته سرمربی تیم‌های ملی جوانان و امید‌ها در بخش پسران و دختران مشخص و معرفی شد که هنوز خبری از انتخاب سرمربی نوجوانان نبود، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که حسن روحانی مربی جوان و پرافتخار کاراته ایران در یک قدمی هدایت تیم ملی نوجوانان قرار دارد.

روحانی با تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۹۳ از ۱۰ فرصت موفق به کسب ۵ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز شد. در سال ۹۴ نیز در مسابقات قهرمانی جهان که مربی تیم ملی بودف موفق شد همراه با مازیار فرید خمامی ۵ مدال برنز مسابقات جهانی را کسب کند.

روحانی در سال ۹۷ هدایت تیم ملی نوجوانان را در مسابقات قهرمانی آسیا(قزاقستان) برعهده داشت که این تیم ۳ مدال طلا، ۲ مدال برنز کسب کرد. در واقع از ۵ فرصتی که روحانی با شاگردانش داشت، این تیم موفق به کسب صددرصد مدال شد و این نتیجه تا به امروز در تاریخ نوجوانان کاراته رقم نخورده است. روحانی با تیم ملی نوجوانان در مسابقات جهانی اسپانیا نیز یک مدال برنز کسب کرد.

روحانی اخیرا از سفر بلژیک به ایران بازگشته، او به همراه حسین روحانی برادر خود به مدت یک هفته برای تیم‌های ملی کاراته کشور بلژیک سمینار آموزشی برگزار کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا