وزن منهای ۵۵ کیلوگرم/ چالاکی و خاکسار در یک قدمی مدال برنز، باقری سر وزن نبود

دومین مرحله رقابت های لیگ جهانی از صبح امروز در امارات آغاز شد و ملی پوشان کشورمان در بخش های مختلف با حریفان خود به رقابت پرداختند.

به گزارش کاراته نیوز،  در پایان روز نخست(امروز جمعه ۲۶ بهمن ماه) این پیکارها که با حضور ۸۳۷ کاراته کا از ۸۶ کشور در دوبی امارات برگزار شد، فاطمه چالاکی تنها بانوی دارنده دو مدال طلا لیگ جهانی در بازی اول ۹ بر یک از سد ویکتوریا سمانیکوا دارنده دو نقره رقابت های اروپا از اسلواکی گذشت. در مبارزه دوم مقابل دوروتا باناژیک دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸ و مدال نقره کاراته وان فرانسه در سال ۲۰۱۹ از لهستان پس از تساوی ۲ بر ۲ با قانون سنشو برنده تاتامی شد.
چالاکی در بازی سوم خود پس از تساوی یک بر یک مقابل امیلی توی فرانسوی دارنده مدال های طلا و نقره مسابقات جهانی با قانون سنشو برنده مبارزه شد و به دور بعد رفت. او در مقابل آنجلیکا ترلوگا نفر اول رنکینگ جهان و دارنده عناوینی همچون طلا کاراته وان فرانسه در سال ۲۰۱۹، سه مدال طلا کاراته وان در سال ۲۰۱۸ و مدال طلا قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۸ از اوکراین ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد.
چالاکی در جدول شانس مجدد ۳ بر ۲ سارا یامادا ژاپنی نفر سوم جهان در سال ۲۰۱۶ را برد و روز یکشنبه با سلما الشافی از مصر برای کسب مدال برنز مبارزه خواهد کرد.

دیگر نماینده ایران در این وزن طراوت خاکسار بود که با نتیجه ۲ بر صفر صابرینا اوهیدانده از فرانسه را مغلوب کرد. سپس با نتیجه ۶ بر ۲ از سد کارلوتا فرناندز از اسپانیا گذشت. خاکسار در سومین دیدار خود یک بر صفر مقابل یون ون ژو از چین تایپه نفر دوم رنکینگ جهان و دارنده ۲ برنز قهرمانی جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۱۶ و۳ طلا قهرمانی آسیا ۲۰۱۵، ۲۰۱۷و ۲۰۱۸ شکست خورد و به جدول شانس مجدد رفت.
او در جدول شانس مجدد خود در دور اول ۸ بر صفر والنتینا زولوتوروآ از کانادا را از پیش رو برداشت. سپس موفق شد یک بر صفر الساندرا حسنی از کرواسی را مغلوب کند و روز یکشنبه کسب مدال برنز با والریا کومیزاکی از برزیل دیدار می کند.

لازم به ذکر است، آویشن باقری دیگر نماینده کشورمان در این وزن که به همراه تیم ملی عازم این پیکار ها شده بود به دلیل اینکه در هنگام وزن کشی، سر وزن نبود از حضور در این رقابت ها منع شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا