ویشگاهی: عملکرد کاراته در لیگ جهانی قابل قبول نیست/ در آستانه المپیک نباید فرصت‌سوزی کنیم/ لزومی نداشت مهدی‌زاده با پول بیت‌المال به ایتالیا می‌رفت!

ملی‌پوش سابق کاراته ایران گفت: در کنار تیم ملی نیستم ولی اطلاع دارم که وقتی مربی از بازیکن‌ها می‌پرسد دوست دارید چه تمرینی انجام دهید!

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جاسم ویشگاهی، پیشکسوت کاراته، درباره ارزیابی خود از عملکرد ملی پوشان در لیگ جهانی فرانسه در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: عملکرد تیم ملی چندان خوب نبود. کسب یک مدال طلا و چند نقره و چند برنز برای کاراته ایران که سال‌ها حضور در میادین را تجربه می‌کند، موضوع کاملا عادی و طبیعی است.

وی اضافه کرد: همچنان برای برخی و از جمله من سوال است که چرا باید امیر مهدی‌زاده که شرایط حضور در این مسابقات را ندارد همراه تیم و از هزینه بیت‌المال راهی ایتالیا شود. چرا ذبیح‌الله پورشیب که یکی از امیدهای مدال در المپیک است از این مسابقات دست خالی برگردد؟ چرا هامون درفشی‌پور عملکرد خوبی ارائه نداد؟ سرمربی تیم ملی مانند برادر من است. اگر رفاقتی بگویم و انتقادی فکر کنم باید بگویم این نتایج در شان کاراته ایران نیست.

دارنده مدال طلای جهان افزود: در کنار تیم ملی نیستم ولی اطلاع دارم که وقتی مربی از بازیکن‌ها می‌پرسد دوست دارید چه تمرینی انجام دهید! قطعا همین نتایج هم به دست می‌آید. در حال حاضر المپیک ۲۰۲۰ را پیش رو داریم. نباید فرصت سوزی کنیم وقتی بازیکن‌های ما شایستگی کسب مدال دارند و این را قبلا ثابت کردند چرا باید نگرانی برای المپیک وجود داشته باشد ولی متاسفانه حواشی اجازه نمی‌دهد کاراته رشد کند.

ویشگاهی گفت: در حال حاضر چشم امید ما به وزارت ورزش و جوانان است. امیدوارم هرچه زودتر تکلیف فدراسیون مشخص شود تا حداقل در یک فرصت کوتاه و با یک برنامه‌ریزی کوتاه بتوانیم با خیال آسوده‌تری در المپیک حاضر شویم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا