شورای برون‌مرزی اجازه حضورم در کمپ تمرینی ایتالیا را نداد/ تمام فکرم معطوف موفقیت در کاراته وان پاریس است

 صالح اباذری ملی‌پوش کاراته کشورمان گفت: تمام فکرم معطوف موفقیت در کاراته وان پاریس است و برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.


به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی کاراته کشورمان در حالی چند روز قبل ایران را به مقصد ایتالیا ترک کرد که صالح اباذری و علی‌اصغر آسیابری ۲ تن از ملی‌پوشان کشورمان به دلیل صادر نشدن روادید از حضور در این کمپ تمرینی بازماندند.

صالح اباذری در گفت‌وگو با خبرنگار میزان، در خصوص عدم اعزام به کمپ تمرینی ایتالیا اظهار داشت: من و چند نفر دیگر از ملی‌پوشان به علت نداشتن پایان خدمت در برخی اعزام‌ها به مشکل می‌خوریم و به همین دلیل شورای برون‌مرزی اجازه حضور من و آسیابری در کمپ تمرینی ایتالیا را نداد. ما سال گذشته هم به همین دلیل کمپ تمرینی فرانسه را از دست دادیم، اما مشکلی وجود ندارد، چون تمرینات خود را در ایران پیگیری می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به کاراته وان پاریس اعزام می‌شود یا خیر، گفت: به امید خدا روز چهارشنبه به سمت فرانسه حرکت می‌کنم تا در رقابت‌های کاراته وان پاریس شرکت کنم. سال گذشته به مدال برنز رسیدم و تمام تلاشم این است که امسال به طلا دست پیدا کنم.

ملی‌پوش کاراته ادامه داد: رقابت‌های کاراته وان پاریس نخستین مسابقه سال ۲۰۱۹ است و به دلیل اینکه المپیک ۲۰۲۰ را در پیش داریم و باید امتیاز‌های لازم را کسب کنیم، این رقابت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

اباذری در واکنش به اینکه آیا عدم حضورش در کمپ تمرینی ایتالیا تاثیر منفی روی روند آماده‌سازی او ندارد، خاطرنشان کرد: در اراک با چند ملی‌پوش کاراته تمرین می‌کنم و مشکلی بابت آماده‌سازی پیش از مسابقات وجود ندارد. تمام فکرم معطوف موفقیت در پاریس است و برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا