بهنام‌فر: کاملا با دست خالی راهی المپیک آرژانتین می‌شویم/ به پتانسیل هرپنج نفر اعتقاد کامل دارم

سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته، گفت: من به پتانسیل بالای هر پنج بازیکن در بخش پسران و دختران اعتقاد کامل دارم و امیدوار هستم که تعصب و غیرت این بچه‌ها کمبودهای ما را پوشش دهد.

به گزارش کاراته نیوز مهران بهنام‌فر در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری اردوهای تیم ملی جوانان کاراته پیش از اعزام به المپیک جوانان آرژانتین، گفت: تا به امروز شش مرحله اردو را پیگیری کرده‌ایم، دو مرحله دیگر تا پیش از اعزام به المپیک جوانان باقی مانده است.  مرحله هفتم اردوها به میزبانی گلستان برگزار می‌شود و ما پنج روز در اردوی گلستان حضور خواهیم داشت. پس از بازگشت بچه‌ها سه روز استراحت خواهند کرد و اردوی مرحله آخر در تهران برگزار می‌شود و در واقع اردوی آخر ما وصل به اعزام است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته در پاسخ به این سوال که شرایط برگزاری اردوهای تیم ملی جوانان در این مدت چطور بود، گفت: شرایط خوبی داشتیم، اما شدیدا خلاء دیدار تدارکاتی برایمان وجود داشت. ما در تلاشیم در صورت فراهم شدن شرایط ذبیح‌الله پورشیب،‌ سجاد گنج‌زاده و امیر مهدی‌زاده را به اردوها دعوت کنیم تا یک روز کنار ملی‌پوشان ما حضور داشته باشند و نفرات اعزامی به المپیک از تجربیات این ملی‌پوشان بهره‌مند شوند.

بهنام‌فر در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: درست است که باید نسبت به داشته‌هایمان و نسبت به سرمایه‌گذاری که برای این تیم شده؛ نتیجه بخواهیم ما دیدار تدارکاتی نداشتیم اما این باعث نمی‌شود که حس زیاده‌خواهی من هم در مورد مسابقات المپیک آرژانتین صدق نکند. این مسابقات سخت است، چرا که تیم‌ها با آمادگی زیاد و هزینه‌هایی که شده وارد آرژانتین خواهند شد ما خلاء دیدار تدارکاتی داشتیم و قاعدتا نباید از این تیم انتظار زیادی داشته باشیم، اما ما همیشه نشان داده‌ایم که می‌توانیم از غیرممکن ‌ها ممکن بسازیم. من تاکید می‌کنم ما کاملا با دست خالی راهی المپیک آرژانتین می‌شویم. من به پتانسیل بالای هر پنج بازیکن در بخش پسران و دختران اعتقاد کامل دارم و امیدوار هستم که تعصب و غیرت این بچه‌ها کمبودهای ما را پوشش دهد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته در پاسخ به این سوال که چرا تیم ملی دختران و پسران کاراته خیلی زود راهی کشور آرژانتین می‌شود، گفت: طبق برنامه‌های که به ما اعلام کردند ۱۲ مهرماه ما راهی آرژانتین خواهیم شد و ۲۷ مهرماه مسابقات آغاز خواهد شد. با توجه به اینکه تمام هزینه‌های این سفر را میزبان برعهده دارد ما امکان دیرتر رفتن را نداریم. از روز افتتاحیه تا روز اختتامیه باید تمام تیم‌ها در دهکده مسابقات حضور داشته باشند این زمان خیلی زیاد است و ما باید فرم ایده‌آل بچه‌ها را در اردوهای آرژانتین حفظ کنیم و این کار بسیار سختی است.

وی در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: از رضا عزیزی مربی بدنساز تیم تشکر می‌کنم او کاملا دلی و بی‌توقع کار کرد. جا دارد از مهدی بوجارزاده برند محصولات “بادی اتک” که در این مدت حامی مکمل‌های ملی‌پوشان بود تشکر کنم. امیدوارم کاراته بتواند در بالابردن پرچم کشورمان مثل همیشه موفق باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا