برگزاری نشست کمیته آموزش و مربیان سبکهای آزاد با رئیس فدراسیون کاراته

در نشست کمیته آموزش و مربیان سبکهای آزاد، رئیس فدراسیون کاراته بر فعالیت جدی تر کمیته های مختلف این سبکها با بهره گیری از تمامی ظرفیت های اساتید و پیشکسوتان تاکید کرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از  سایت فدراسیون کاراته، در این نشست محمدصادق فرجی، رئیس فدراسیون کاراته اظهار داشت: سبکهای آزاد نیمی از خانواده بزرگ کاراته هستند و ضرورت دارد همه کمیته ها در تمامی ابعاد فعالیتهای خود را جدی بگیرند.

وی افزود: سبکهای آزاد هر چه سریعتر نسبت به برگزاری کارگاههای آموزشی با رویکرد دانش افزایی، یکسان سازی و وحدت رویه اقدام کنند.

فرجی گفت: تدوین طرح درس برای دوره های مربیگری، تعیین کادر مدرسین برای تدریس و نیز استفاده از تمامی ظرفیت های اساتید وپیشکسوتان در بخش آموزش از اولویت های مهم است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

مقرر گردید در جلسات آتی این کمیته موضوعات فوق مورد بررسی و جمع بندی قرار گیرد تا در کمیته مشترک برنامه ریزی و فناوری فدراسیون مطرح شده و برای بررسی اقدامات لازم صورت گیرد.

همچنین در این نشست سیدمرتضی خوشی به عنوان مسئول کمیته آموزش و مربیان سبکهای آزاد و فرزانه حسین خان به عنوان نایب رئیس بانوان کمیته آموزش و مربیان سبکهای آزاد احکام خود را از رئیس فدراسیون کاراته دریافت کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا