فرجی: کاراته از هشت فرصت هشت مدال گرفت/ برای موفقیت دو هدف گذاری مهم کرده‌ایم

رئیس فدراسیون کاراته گفت: تعامل کمیته المپیک و وزارت ورزش موجب موفقیت کاروان ایران در بازی‌های آسیایی شده است، از هشت فرصت کاراته هشت مدال گرفتیم.

به گزارش کاراته نیوز، صادق فرجی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ضمن تبریک موفقیت‌های کاروان ورزشی ایران اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا، اظهار داشت: خدا را شکر که کاراته کاهای کشورمان توانستند در کنار سایر نمایندگان ایران نتایج خوبی را جاکارتا کسب کنند. ملی پوشان کشورمان در این رشته با ۸ فرصتی که داشتند، توانستند ۸مدال کسب کنند که این نتیجه خوبی است.

رییس فدراسیون کاراته آنچه که در جاکارتا توسط ملی پوشان کاراته به دست آمد را حاصل برنامه های توسعه ای این فدراسیون با چشم انداز پنج ساله عنوان کرد و خاطر نشان کرد: ما برای موفقیت کاراته در رویدادهای پیش رو دو هدف گذاری مهم تدوین کرده بودیم، آنچه که در جاکارتا تا اتفاق افتاد حاصل این برنامه بود.امیدواریم بتوانیم در این رویداد مهم نیز برای کشورمان افتخار آفرینی کنند. شرایط برگزاری خوب بود، اما در داوری‌ها خلاهایی وجود داشت که دو طلای بچه های ما به نقره تبدیل شد.

فرجی در پایان از حمایت‌های سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به خاطر حمایت از فدراسیون‌های ورزشی قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه با تعامل این دو بخش برنامه های فدراسیون‌ها به خوبی پیگیری شد و حاصل این آرامش نتایج خوب کاروان ایران در جاکارتاست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا