مهدى‌زاده: حضور رئیس جمهور اندونزی در نتیجه فینال تاثیرگذار بود/ دوست دارم سلیمی درباره گرفته شدن طلا از ایران صحبت کند

ملی‌پوش کاراته ایران بعد از کسب مدال نقره گفت: هر چقدر تلاش کردم، زورم نرسید چون فقط با حریف مبارزه نمی‌کردم!

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، امیر مهدی‌زاده بعد از کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اظهار داشت: هر کاری که در دیدار نهایی می‌توانستم انجام بدهم را انجام دادم. هر تکنیک دست و پایی که به ذهنم رسید را اجرا کردم اما داوران امتیاز نمی‌دادند. من فقط با حریفم مبارزه نکردم و حضور رئیس جمهور کشور اندونزی در سالن در نتیجه مسابقه تاثیرگذار بود.

وی تاکید کرد: متاسفانه در شرایط نتیجه بازی آنگونه که ما می‌خواستیم، رقم نخورد و به جرات یک مدال طلا را از کشور ما گرفتند. تمام توانم را گذاشتم و فقط ناراحت همسرم و پسرم هستم (با گریه). دلم می‌خواست مدال طلا را تقدیم پسرم کنم اما متاسفانه اجازه این کار را ندادند.

مهدی‌زاده تاکید کرد: جواد سلیمی بهتر از هر کسی می‌تواند در خصوص اتفاقات این بازی صحبت کند و دوست دارم در این خصوص صحبت کند. سلیمی عضو شورای جهانی داوری و کنسول آسیا است. یک مدال طلا از امیر مهدی‌زاده گرفته نشد، بلکه یک مدال از کشور ایران گرفته شده است. این جا دیگر صحبت شخص نیست و صحبت مردم ایران است . شرمنده مردم و جامعه کاراته هستم و هر چیزی که داشتم را گذاشتم و تنها افسوس این مدال برای من خواهد ماند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا