سهیلا چراغی: شرایط فراهم باشد با ۳ تیم در لیگ کشور شرکت می کنیم

رئیس هیات کاراته کردستان گفت: اگر شرایط فراهم باشد می خواهیم با ۳ تیم در لیگ پایه کشور شرکت کنیم. البته شرکت در لیگ بستگی زیادی به آمادگی مناسب بدنی و فنی کاراته کاهای استان دارد.

به گزارش کاراته نیوز سهیلا چراغی در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته در مورد برگزاری اولین دوره کلاس دانش افزایی در سال ۹۷ به میزبانی سنندج اظهار داشت: کلاس بسیار مفید و خوبی بود و حدود ۹۰ نفر در این دوره شرکت داشتند و از نکات مطرح شده در این کلاس راضی بودند.

وی افزود: امسال هم طبق نیازسنجی اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی از جمله کلاسهای استاژ کاتا،کیهون و کومیته، کلاس ارتقا مربیگری و کلاس ارتقاء داوری خواهیم کرد.

چراغی در مورد برنامه های سال ۹۷ این هیات کاراته استان کردستان گفت: میزبانی از اردوهای تیم ملی، حضور تیم منتخب استان بعنوان نماینده ایران در یکی از مسابقات رسمی جهان، برگزاری جشنواره استعدادیابی نونهالان، برگزاری انتخابی استان در رده های نوجوانان،جوانان ،امید و بزرگسالان و برپایی اردوهای تمرینی مناسب برای تیم های منتخب و اعزام داوران استان به مسابقات رسمی از جمله مهمترین برنامه های هیات کاراته خواهد بود. ضمن اینکه برای حضور در سوپر لیگ بانوان هم برنامه ریزی کرده ایم و با یک تیم در مسابقات حاضر می شویم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا