ملی پوش کاراته: در سال ۲۰۱۸ متفاوت خواهم بود/توافق با دانشگاه آزاد

«سعید احمدی» ملی پوش پرافتخار کاراته ایران با بیان اینکه در سال ۲۰۱۸ متفاوت از همیشه خواهد بود، گفت: به دنبال موفقیت در قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و قهرمانی جهان هستم تا سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ را به دست آورم.به گزارش کاراته نیوز احمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، تصریح کرد: اردوهای تیم ملی ایران برای حضور در کاراته وان(لیگ جهانی) فرانسه آغاز شده است و اکنون در آمادگی مناسبی هستیم.
وی در مورد غیبتش در نیم فصل نخست سوپر لیگ کاراته کشور، توضیح داد: پیشنهادهای مالی تیم ها چندان مناسب نبود، اما دلیل اصلی ام شرکت در سمینار فنی در آمریکا و فرانسه بود.
احمدی با اشاره به اینکه با دعوت فدراسیون های کاراته آمریکا و فرانسه در این دو کشور سمینار برگزار کرده است، افزود: تجربیاتم را در اختیار کاراته کاهای رده های سنی مختلف آنان قرار دادم. اینکه کشور صاحب سبکی چون فرانسه از نمایندگان ایران درخواست برگزاری سیمنار داشته باشد، یک افتخار است.
کاراته کا باتجربه ایران در پاسخ به این سوال که در نیم فصل دوم سوپر لیگ به میدان خواهد آمد؟ پاسخ داد: پس از مذاکره با چند تیم با دانشگاه آزاد توافق کردم و نیم فصل دوم برای آنان مبارزه خواهم کرد.
وی در خصوص مسیر سخت کاراته کاها برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو، گفت: در فاصله دو سال و نیم مانده به المپیک، سخت ترین راه رسیدن به المپیک در رشته کاراته است.
احمدی با اشاره به اینکه در سال ۲۰۱۸ میلادی قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و قهرمانی جهان برگزار می شود، توضیح داد: هر کدام از این سه رویداد مهم دارای امتیاز مناسب رنکینگ جهانی به منظور رسیدن به المپیک است.
وی در خصوص اینکه آیا می تواند آمادگی اش را برای حضور در هر سه رویداد پیش رو حفظ کند، گفت: در سال ۲۰۱۲ نیز در چهار رقابت مهم به میدان رفته و سه طلا و یک نقره کسب کردم.
احمدی در خصوص فراز و نشیب های زیادش در چند سال اخیر، گفت: این مساله را قبول دارم و با پایان دادن به سفرهای خارجی و سمینارهای فنی و همچنین اتمام درس، تمام تمرکزم بر روی تمرین و رسیدن به اهداف است.
وی ادامه داد:اکنون نگاه به کاراته تغییر یافته و ما نیز باید حرفه ای باشیم و مسابقات را اولویت بندی کنیم.متاسفانه در ورزش ما اگر یک ورزشکار مدال طلایش به نقره تبدیل شود، همه به دنبال انتقاد و داستان سرایی هستند در حالی که باید اولویت ها را در نظر داشته باشیم.
ملی پوش کاراته با اشاره به اینکه تیم ملی ایران اکنون بازیکنان باتجربه ای دارد که می توانند در المپیک ۲۰۲۰ مدال آوری کنند، گفت: همچنین جوانانی داریم که با انگیزه بالا به دنبال ساختن آینده این رشته هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا