قهرمان کاراته جوانان جهان: رفع مشکل احتمالی حضورم در المپیک ۲۰۱۸ در دست پیگیری است

‘باربد صداقت’، قهرمان کاراته جوانان جهان با اشاره به فاصله زیاد رقابت های جهانی با المپیک ۲۰۱۸ جوانان در آرژانتین، گفت: در زمان برگزاری المپیک، سن من سه ماه بیشتر از حد مجاز خواهد بود و نماینده ایران در فدراسیون جهانی رفع این مشکل احتمالی را پیگیری می کند.به گزارش کاراته نیوز این کاراته کای برجسته که در مسابقه های جهانی اسپانیا سهمیه ایران برای المپیک آرژانتین را کسب کرده است، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف من کسب مدال طلای المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین است و برای کسب این مقام تمرین سختی را پشت سر می گذارم.
وی با تاکید بر اینکه احتمال حضورش در المپیک جوانان بالاست، اضافه کرد: در روزهای اخیر از بنده برای همراهی تیم کاراته ماکائو و تمرین دادن به تیم ملی این کشور دعوت شده است.
وی ادامه داد: با هماهنگی فدراسیون بنده به همراه ‘سید علی کریمی’ و مربی تیم ملی در یک سفر یک ماهه تلاش می کنیم تا هم به تجربه های خودمان اضافه کنیم و هم دانش ایران در خصوص ورزش کاراته را به ورزشکاران این کشور انتقال دهیم.
دارنده رتبه نخست رده بندی جهانی در رشته کاراته جوانان با بیان اینکه اکنون عضو تیم نیروی هوایی ارتش در لیگ امید زیر ۲۱ سال کشور است، اظهار کرد: در کنار تحصیل، هر روز حدود چهار ساعت تمرین می کنم.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد تا با تلاش بیشتر، کمک مربیان و حمایت های مسئولان بتواند سهمیه المپیک ۲۰۲۰ بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران در رشته کاراته را نیز کسب کند.
وی گفت: اواخر دی سال جاری نیز به مسابقات آسیایی با حضور ورزشکاران کشورهای آسیای میانه و یک تیم از ورزشکاران منتخب استان های برتر کشورمان اعزام می شوم.
به گزارش ایرنا ‘باربد صداقت’ کاراته کای ۱۸ ساله اهل شهرستان تکاب از توابع آذربایجان غربی، رکورد دار بیشترین برد و امتیاز جهان است که چندی پیش با کسب مدال طلای وزن منفی ۷۶ کیلوگرم در مسابقات جهانی کاراته اسپانیا در جایگاه نخست رنکینگ کاراته جوانان جهان قرار گرفت.
این عضو تیم ملی کاراته تاکنون موفق به کسب ۲۵عنوان قهرمانی کشوری، آسیایی و جهانی شده و در ۱۰ دوره مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در سطوح مختلف سنی مقام نخست را کسب کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا