دور برگشت حاشیه امنیت نداریم/ نبود هروی مشکل‌ساز شد

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: صدرنشینی برای تیم ما حاشیه امنیتی ندارد و برای دور برگشت و تکرار عنوان قهرمانی باید سخت تلاش کنیم.


به گزارش کاراته نیوز احمد صافی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: رقابتهای سوپرلیگ کاراته با حضور چند تیم در سطح فنی خوبی برگزار می شود. در دور برگشت شرایط تیم ها و بازیها متفاوت خواهد شد و کار برای همه تیم ها بخصوص چند تیم مدعی بالای جدول کار دشوار و سخت خواهد بود.

وی افزود: سوپر لیگ ۹۶ شرایط بهتری به لحاظ سازماندهی و نحوه برگزاری نسبت به سالهای قبل دارد. همین که یک سالن با امکانات مناسب تدارک دیده شده و همه بازیها در این سالن متمرکز شده یک نقطه مثبت می باشد. ضمن اینکه در بخش داوری ها نیز شرایط بهتری بر مسابقات حاکم است.

صافی به شرایط دانشگاه آزاد هم اشاره کرد و گفت: شهرام هروی سالها در کنار تیم ما حضور داشت و سال گذشته به دلیل قانونی که سرپرست وقت وضع و سرمربی تیم ملی را از حضور تیم ها منع کرد، از عقد قرارداد با او محروم شدیم. هروی مربی بسیار خوبی است که می توانست خیلی به تیم ما کمک کند.

سرمربی دانشگاه آزاد افزود: رابطه خوب هروی با کاراته کاها بخصوص آنها که در اردوی تیم ملی حضور دارند، در کنار شرایط فنی وی خیلی برای تیم ما مفید بود که در نهایت اجازه استفاده از او را پیدا نکردیم. امیدوارم فدراسیون در مورد این قانون نانوشته تجدیدنظر کند.

وی در پایان گفت: تیم های بیمه تعاون، مناطق نفت خیز و چند تیم دیگر شرایط خوبی دارند و ما در تلاشیم دور برگشت را نیز با قدرت به پایان ببریم تا برای پنجمین بار در ۶ سال اخیر عنوان قهرمانی این رقابتها را کسب کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا