روحانی: حضور در مسابقات تدارکاتی لازم بود/ برای کسب بهترین نتیجه می‌جنگیم

سرمربی تیم نوجوانان کاراته گفت: حضور در رقابت‌های تدارکاتی قطعا در رده سنی نوجوانان لازم است و عدم حضور در این میادین تاثیراتی به دنبال خواهد داشت.

به گزارش کاراته نیوز حسن روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد حضور تیم نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی کاراته آسیا که از اواخر هفته جاری به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود اظهار داشت: تیم نوجوانان در شرایط خوبی به سر می‌برد و با امیدواری به قزاقستان آمدیم. برخی از این نفرات برای اولین بار است که چنین میادینی را تجربه می‌کنند و این امر قطعا تاثیرگذار است. به طور حتم برای کسب بهترین نتیجه می‌جنگیم اما مسابقات سنگین است و کار آسان نخواهد بود.

وی ادامه داد: مسابقات تدارکاتی پیش از هر میدان مهمی امری حیاتی است و در رده سنی نوجوانان که از تجربه کمتری نیز برخوردار هستند این موضوع اهمیت بیشتری نیز دارد. تیم به هیچ میدانی اعزام نشد و سعی کردیم با استفاده از پتانسیل داخلی به آماده سازی نفرات بپردازیم. با اردوهای استانی و برگزاری مبارزات داخلی تلاش کردیم تا به نوعی بچه‌ها با شرایط مسابقه بیشتر آشنا شوند.

سرمربی نوجوانان کاراته اظهار داشت: عدم حضور در میادین تدارکاتی تاثیرگذار است اما در کل تیم شرایط خوبی دارد و بچه‌ها با انگیزه بالایی منتظر شروع مسابقات هستند. مسئولان فدراسیون نیز هر چه در توان داشتند اعمال کردند و اردوهای  داخلی در شرایط خوبی برگزار شد. امیدوارم با دعای خیر مردم و خانواده بزرگ کاراته بتوانیم بهترین نتیجه را در این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا بدست بیاوریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا