نایب رئیس کاراته بانوان: امیداریم بانوان نتایج خوبی در قهرمانی آسیا کسب کنند

افسانه باقری شرایط آمادگی ملی پوشان را خوب ارزیابی کرد و امیدوار به کسب نتایج خوبِ ملی‌پوشان در رقابت های قهرمانی آسیا است.

به گزارش کاراته نیوز نایب رییس کاراته بانوان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط آمادگی تیم‌ ‌ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در قزاقستان ، اظهار کرد: ملی‌پوشان در شرایط خوبی قرار دارند. اردوی آخر متصل به اعزام است و بازیکنان با منتخبان استان رقابت‌هایی را برگزار کردند که باعث شد کادرفنی شرایط فنی ملی‌پوشان را بهتر ارزیابی کنند و نقاط ضعف آنها را بر طرف و نقاط قوت را تقویت کنند. امیدوار هستم بانوان ما نتایج خوبی را در قهرمانی آسیا کسب کنند.

افسانه باقری درباره هدایت تیم‌ ‌ملی نوجوانان و جوانان توسط ارباب که از مربیان بخش کاتا است، بیان‌ کرد: ارباب در هر دو بخش کاتا و کومیته فعالیت کرده است و در حال‌ حاضر سرمربی بخش کومیته است. بخش کاتا ملی‌پوشان به صورت غیر متمرکز و با مربیان خود تمرینات خود را انجام دادند. ارباب در سال‌های گذشته در هر دو بخش کاتا و کومیته فعالیت می‌کرد، اما برای حضور در قهرمانی آسیا به صورت متمرکز، سرمربی تیم کومیته است.

او در ادامه درباره پیش‌بینی خود از کسب نتایج در رقابت‌های قهرمانی آسیا، بیان‌ کرد: در بخش پایه نمی توانیم پیش‌بینی را انجام دهیم. باید در این بخش حضور داشته باشیم و سطح فنی سایر کشورها را ارزیابی کنیم، چرا که آنها سرمایه‌گذاری بسیار خوبی را در تیم‌های خود انجام داده‌اند. در بخش امید و بزرگسالان برآورد لازم را داریم، اما در بخش پایه باید کشورهای دیگر را دید.

نایب رییس کاراته بانوان درباره پیگیری‌های فدراسیون کاراته برای محقق شدن خانه کاراته، اظهار کرد: فدراسیون کاراته پیگیر این موضوع است تا این شرایط برای ملی‌پوشان مهیا شود، چرا که برای خوابگاه با مشکلات متعددی مواجه هستیم.  برای داشتن برنامه‌ریزی مناسب خوابگاه بسیار مهم است، اما ما برای هماهنگی ساعت‌تمرین ها  با مشکلات بسیاری مواجه هستیم و وزارت ورزش  و جوانان باید حمایت بیشتری را از فدراسیون کاراته داشته باشد، با توجه به  المپیکی شدن کاراته نیاز به برنامه‌ریزی های منظم برای حضوری موفق در  المپیک است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا