زنگنه: امیدوارم در قزاقستان بهترین نتیجه برای کاراته ایران رقم بخورد

مربی تیم ملی بانوان کاراته گفت: برای گرفتن بهترین نتیجه در قزاقستان تلاش می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم با قدرت به هدفمان برسیم.


به گزارش کاراته نیوز بهپگاه زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اعزام تیم ملی بانوان کشورمان به رقابت‌های قهرمانی کاراته آسیا اظهار داشت: وضعیت تیم فوق العاده است و از لحاظ روحی شادابی خاصی در تیم وجود دارد. برای گرفتن بهترین نتیجه در این چند ماه تلاش کردیم و امیدوارم در قزاقستان بتوانیم با قدرت به این هدف برسیم و دل مردم کشورمان را شاد کنیم.

وی ادامه داد: در دوره قبلی این رقابت‌ها که به میزبانی ژاپن برگزار شد عباسعلی طلا گرفت و کرجی و رضازاده نیز به ترتیب یک نقره و برنز بدست آوردند ولی سعی می‌کنیم در این دوره بتوانیم به نتایج بهتری نیز برسیم. در بخش کمیته تیمی نیز در مجموع چهار دوره حضور تیم ایران تنها در ژاپن روی سکو نرفتیم. تمام تلاشمان را در این دوره انجام می‌دهیم تا سکونشین باشیم.

مربی تیم ملی بانوان کاراته گفت: بازی‌های کشورهای اسلامی و کاراته وان امارات در راستای آماده سازی به ما کمک شایانی کرد و بچه‌ها توانستند بیشتر نقاط ضعف و قدرتشان را بشناسند.تلاش کرده‌ایم و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم. البته برای تیم پسرها نیز آرزوی موفقیت می‌کنم و فکر می کنم پتانسیل رسیدن به موفقیت در این دوره از رقابت‌ها در مجموع برای تمام رده‌ها و بخش‌ها بالا است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا