هروی: به موفقیت تیم ملی کاراته در آسیایی قزاقستان مطمئن هستم

سیدشهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته که بهمن عسکری و سجاد گنج زاده را در مسابقات کاراته وان اسپانیا همراهی می‌کند، گفت: قطعا مبارزه در این میدان که با حضور کاراته‌کاهای صاحب‌نام انجام می‌شود، پیش از مسابقات قهرمانی آسیا محک خوبی برای عسکری خواهد بود که از آبان سال گذشته تاکنون در هیچ مسابقه برون مرزی شرکت نداشته است.

به گزارش “کاراته نیوز” سید شهرام هروی درباره حضور سجاد گنج‌زاده و بهمن عسکری در پیکارهای کاراته وان لیگ جهانی سری A به سایت فدراسیون کاراته گفت: بهمن بعد از مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۶ در هیچ مسابقه برون مرزی حضور نداشت و خودش علاقه داشت تا در این رویداد شرکت کند. با توجه به اینکه او بعنوان نفر فیکس تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیایی ۲۰۱۷ قزاقستان به روی تاتامی می‌رود، این اجازه را به او دادیم که در این رقابت‌ها مسابقه دهد.

وی همچنین گفت: سجاد گنج زاده با حضور در اسپانیا که با حمایت مالی مگاپارس صورت گرفته، چهارمین مسابقه اش را در پیکارهای کاراته وان در سال ۲۰۱۷ تجربه می کند. او فقط در کاراته وان مراکش حضور نداشت و در مابقی مسابقات موفق به کسب ۲ مدال طلا و یک برنز شد و امیدوارم موفقیت های او در اسپانیا نیز تداوم داشته باشد.

سرمربی تیم ملی کاراته با اشاره به اینکه قرار بود مهدی خدابخشی هم در کاراته وان اسپانیا به روی تاتامی برود، تصریح کرد: مهدی خدابخشی هم شرایطی مشابه بهمن عسکری داشت و می خواستیم تا او هم قبل از پیکارهای آسیایی در یک مسابقه سطح بالا مبارزه کند، اما در اردوی تیم ملی از ناحیه لب دچار پارگی شد و باتوجه به اینکه لب او ۵ بخیه خورد، پزشک معالج مجوز مبارزه به مهدی را نداد.
هروی در خصوص اردوهای تیم ملی افزود: دور جدید تمرینات تیم ملی از ۲۹ خردادماه تا ۴ تیرماه است و آخرین مرحله اردوی تیم ملی از ۹ تیرماه تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا برپا می شود.

وی در خصوص امیر مهدی زاده و زمان حضور او در اردوهای تیم ملی گفت: مهدی زاده برای شرکت در مسابقات ستارگان جهان در آلمان به سر می برد و پس از بازگشت از آلمان بلافاصله از روز سه شنبه (۳۰ خردادماه) به جمع ملی پوشان اضافه می شود.

سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان در پاسخ به این سوال که شرایط اردوهای تیم ملی را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ چطور ارزیابی می کند؟ خاطرنشان کرد: شرایط ایده آل و مناسب است. اردوها طبق برنامه در حال انجام است و مطمئنا اردوی مشترک تیم امید و بزرگسال ثمره خوبی برای کاراته ایران خواهد داشت. مطمئنا تیم ما در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه خوب و دلخواه را بدست خواهد آورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا